Friday 20 October 2017

Read Exchange Rate Vandag


Mexikaanse peso (MXN) en Amerikaanse Dollar (USD) Geldeenheid Wisselkoers Gesprek Sakrekenaar dollar koers 18 Julie 2016 Die Mexikaanse peso is die geldeenheid in Mexiko (MX, MEX). Die Verenigde State van Amerika dollar is die geldeenheid in die Amerikaanse Samoa (AS, ASM), Britse Maagde-eilande (VG, VGB, BVI), El Salvador (SV, SLV), Guam (GU, GUM), Marshall-eilande (MH, MHL), Mikronesië (Gefedereerde State van Mikronesië, FM, FSM), Noord Mariana Eilande (LP, MNP), Palau (PW, PLW), Puerto Rico (PR, PRI), Verenigde State van Amerika (VSA, VSA, VSA), Turke en Caicos Eilande (TC, TCA), Virgin Eilande (VI, VIR), Oos-Timor, Ecuador (EG, ecu), Johnston Island, Midway Eilande, en Wake Island. Die Verenigde State van Amerika dollar is ook bekend as die Amerikaanse dollar, en die Amerikaanse dollar. Die simbool vir MXN geskryf kan word Mex. Die simbool vir dollar geskryf kan word. Die Mexikaanse peso is verdeel in 100 sent in. Die Verenigde State van Amerika dollar is verdeel in 100 sent. Die wisselkoers vir die Mexikaanse peso is laas op 18 Julie 2016 van die Internasionale Monetêre Fonds. Die wisselkoers vir die Verenigde State van Amerika Dollar is laas op 18 Julie 2016 van die Internasionale Monetêre Fonds. Die MXN omskakelingsfaktor het 6 beduidende syfers. Die dollar omskakelingsfaktor het 6 beduidende syfers. Gewilde Doelskoppe Begin Geld Geld Gesprek Comments Ek wil weet of 5000000 peso noot exspired en indien wel wanneer. Laat weet my asseblief sy baie belangrike Exspired Mexikaanse Pesos Sou graag wou weet of pesos is die moeite werd om iets nadat hulle exspireand waarom doen hulle exspire Datum Mexikaanse Pesos Ek het 'n 2000 pesos gedateer 1989. Kan jy my vertel wat dit is vandag die moeite werd om in die Amerikaanse geld exspired Mexikaanse peso (1989) hoeveel en indien nog goed ek 1974 Un Mil pesos Ek havea 1974 VN MIL pesos wetsontwerp ook. Het hulle verval Indien nie, sal dit die moeite werd wees meer as die huidige wisselkoers of is dit die moeite werd dat selfs Enige hulp of waarheen om te gaan om te vra, sou dit baie waardeer 1854 'n sent VSA wat itworth is vandag ou Mexikaanse geldeenheid Ek het 'n paar ou Mexikaanse geldeenheid dateer uit 1954 na hierdie datum. sal jy asseblief vir my sê waar ek kon produseer / verkoop hulle danksy 1000 un miljoen pesos Ek het 'n 1000 VN miljoen pesos wetsontwerp en wil weet of dit nog goed en hoeveel moeite werd en ook waarheen om te gaan om te ruil Do Pesos verloop Ek het 'n paar pesos van 1987. is hulle nog goeie 1983, 10000 pesos beteken dit geldeenheid verval indien wel hoeveel indien enigiets is dit die moeite werd Ek het 'n groot hoeveelheid van die pesos gedateer 1983 tot 1985. Wat is dit die moeite werd is en waar kan ek gaan om handel te dryf of te verkoop of hulle is net antieke waarde, wat moet ek vra in Amerikaanse dollar bedrag as ek wil om dit te verkoop 1987 5000 dollar noot van Mexikaanse en twee 20 dollar note wat die datum van 1998 en 1996 het wat is vandag is dit die moeite werd om in Amerikaanse dollars. doen pesos verval Ek het 5000 pesos van 1987, is dit die moeite werd om iets te doen wat hulle verval in Mexiko Lees die ander reaksies Enige Peso wetsontwerp of muntstuk met 'n datum van 1992 of vroeër het oor soveel werd as jou monopolie geld In 1993 het die Mexikaanse regering ingestel die, die lewering van al die pre-bestaande Mexikaanse curreny uitgedien. Die nuwe peso was die moeite werd 1000 van die vorige pesos. Geen bank of enige ander huidige wisselkoers besigheid sal ruil jou pesos gedruk pre-1993, hulle is absoluut waardeloos. VORIGE ANTWOORD: t verander op enige bank nou, en selfs al sou hulle, 5000 ou pesos werd vandag minder as die helfte van 'n dollar. Peso waarde en waar om te ruil Ek het 'n 20.000 1987 peso noot, 'n 10.000 1088 peso NUTE en 'n 1000 1985 peso noot, is dit nog steeds die moeite werd om iets. Waar kan ek uitruil hulle vir die Amerikaanse geldeenheid. 10000 Peso van 1987 Hoeveel is dit werd vandag en kan ek dit gebruik in Mexiko Indien nie, is daar oral dat dit sal koop vir my in Amerikaanse dollars 1985 20 peso munte goud of .. Is enige van die 1985 peso goud. Ek weet ander jaar 'n paar was goud colletor munte. is daar 'n manier om te sê sonder om te 'n muntstuk winkel. verwelk manier wat ek weet dit is net 'n versamelaarsitem nou. laat 'n mens wonder. As hulle dit doen aan Amercian munte Ek beste net iets wat nie goud of silwer bestee 20000 1989 veinte miljoen pesos wetsontwerp Ek het 'n 20000 el banco Mexiko wetsontwerp is dit die moeite werd om iets in vandag ruil gebruik Amerikaanse dollar in Mexiko is die Amerikaanse dollar aanvaar Mexiko is pesos dateer 1984 waardeloos Kan jy vir my sê as Mexikaanse pesos rekeninge van 1984 is geldig geldeenheid 1000 ou pesos 1 nuwe peso Sien die vorige poste in hierdie lys vir meer besonderhede. Ou pesos is in wese niks werd nie teen hierdie tyd. Ek het 2 1000 peso munte van 1992 waar kan ek dit verruil vir U S dollars Waar kan ek ruil Mexikaanse pesos vir U S dollars 1000 pesos muntstuk Vertel my hoe kan ek my 1000 pesos muntstuk verander. Ek woon in Puerto Rico en ek sal bly wees Miskien met 'n nuwe Mexikaanse president. Wat is die kanse van die ou geldeenheid herstel teen die huidige wisselkoers Dit blyk onregverdig vir die mense wie se erfenis (Geld hul familie het hard gewerk om te red.) Is heeltemal uitgewis. Ek sou dit haat vir wat gebeur in die VSA kan jy verander in 'n 50.000 pesos Ek het 'n 1988 50000 pesos kan jy dit verander in en indien wel hoeveel is dit die moeite werd 1000 en 500 PASO munte Ek het twee 1000 PASO munte, een gedateer 1989 en een 1990 Ek het ook 'n 500 PASO muntstuk gedateer 1989. is dit die moeite werd om enigiets, waar kan ek kontant hulle: Ek het 'n 1000 wetsontwerp in die VN MIL pesos datum in 1964 of 84. Ek sou graag wou weet is dit die moeite werd om enigiets en Waarheen gaan ek in Detroit Michigan om 'n valuta 1000 un miljoen pesos reeks QQ Mexico DF kry 27 ene. 1981 wil die waarde van die 1000 un miljoen pesos beskryf weet, in VS dollar indien enige. Ek het 'n 10000, 1000, en 'n 2000 pesos in wetsontwerpe 1985-89 Het hulle enige waarde het ek 'n papier wetsontwerp met 2000 in die hoek dos mil pesos Justo Sierra daarop Maart 1989 hoeveel is dit werd waar kan ek ruil dit werd nie. behalwe vullis Ek het 'n 5000 peso noot datum 1983. Ek hoor in 1994 die is niks werd nie. Sedert Mexiko geldeenheid verander, is dit waar basies. as jy 'n Amerikaanse geld in Mexiko. jou ryk, reg 2000 dos mil pesos Ek het 2000 dos mil pesos wetsontwerp met die datum van 28 Maart 1989 en wil weet of dit nog goed en hoeveel dit is die moeite werd en ook waar om te gaan na uitruil. 5000 Mexikaanse peses Ek sou graag wou weet of hierdie wetsontwerp is die moeite werd om enigiets en waar kan gaan en kontant in. Ek het 10000 pesos reeks PC, dit het die volgende nommers op dit S4019415 kan dit geruil vir Amerikaanse geldeenheid

No comments:

Post a Comment