Sunday 24 September 2017

Doel Van Die Opleiding Strategie


Leerstrategieë of onderrigstrategieë Leer of onderrigstrategieë bepaal die benadering vir die bereiking van die leerdoelwitte en is ingesluit in die pre-onderrigaktiwiteite, inligting aanbieding, leerderaktiwiteite, toets, en follow-up. Die strategieë word gewoonlik gekoppel aan die behoeftes en belange van studente om leer te verbeter en is gebaseer op baie verskillende tipes van leerstyle (Ekwensi, Moranski, Townsend-Sweet, 2006). So die leerdoelwitte wys jy die rigting van die onderrigstrategieë, terwyl die onderrigstrategieë wat jy sal verwys na die medium wat eintlik die opdrag sal lewer, soos eLearning, selfstudie, klaskamer, of OJT. Maar val nie in die strik van die gebruik van slegs een medium by die ontwerp van jou kursus. gebruik 'n gemengde benadering. Alhoewel sommige mense uitruilbaar gebruik die terme, doelwitte, strategieë en media, al het 'n aparte betekenisse. Byvoorbeeld, kan jou leerdoelwit wees die onderrigstrategieë is 'n demonstrasie, het 'n vraag-en-antwoord tydperk, en dan ontvang hands-on praktyk deur eintlik die uitvoering van die werk, terwyl die media 'n kombinasie van eLearning en OJT kan wees. Die onderrigstrategie Seleksie Chart hieronder is 'n algemene riglyn vir die keuse van die leerstrategie. Dit is gebaseer op Bloom se Taksonomie (Leer Domain). Die matriks loop oor die algemeen uit die passiewe metodes leer (top rye) na die meer aktiewe deelname metodes (onderste rye. Bloom se Taksonomie (regs drie kolomme) loop van bo na onder, met die onderste vlak gedrag wat bo-op en die hoër gedrag wat op die bodem Dit wil sê, daar is 'n direkte korrelasie in leer.. Laer vlakke van prestasie kan gewoonlik geleer word met behulp van die meer passiewe leermetodes hoër vlakke van prestasie vereis gewoonlik 'n soort van aksie of betrokkenheid by die leerders onderrigstrategie Seleksie. grafiek Kognitiewe domein (Bloom, 1956) affektiewe domein (Krathwohl, Bloom, Masia, 1973) psigomotoriese domein (Simpson, 1972) Lesing, lees, klank / visuele, demonstrasie, of gelei waarnemings, vraag en antwoord tydperk 1. Ontvang verskynsels Besprekings, multimedia CBT, Sokratiese didaktiese metode, besinning. Aktiwiteite soos opnames, rolspel, gevallestudies, fishbowls, ens 2. In reaksie op 3. Begeleide reaksie verskynsels On-the-job-Opleiding (OJT), die praktyk deur te doen ( 'n rigting of afrigting vereis), gesimuleerde werk instellings (om CBT simulasies sluit) die ontwikkeling van jou strategie Hoe gaan jy om te wen in die tydperk wat voorlê Dit is die belangrikste vraag agter die ontwikkeling van strategie. Om te wen teen enigiets die moeite werd, jy 'n wedstrydplan nodig het. Professionele sport spanne weet, en hierdie idee van toepassing op jou organisasie, jou departement, jou span en selfs om jouself as 'n individu. Om suksesvol te wees beteken om te weet hoe om jou talent en hulpbronne te gebruik om die beste voordeel, en dit is baie moeilik om te wen as jy nie t het hierdie wedstryd plan in plek. Hierdie artikel stel jou bekend aan 'n gesonde verstand, sistematiese benadering tot strategie-ontwikkeling. Benaderings tot strategie in 'n vir-winsgewende maatskappy, waarvoor kompetisie en winsgewendheid is belangrik, sal jou doelwitte verskil van dié van 'n nie-winsgewende of staatsdepartement. Net so sal doelwitte vir 'n departement of span 'n ander omvang van doelwitte vir jou organisasie as 'n geheel. Byvoorbeeld, en afhangende van die omvang en omstandighede, wil jy dalk om strategieë te ontwikkel: Toename winsgewendheid. Kry jy meer markaandeel. Verhoog goedkeuring klassifikasies, of die bevordering van die kliënt tevredenheid. Voltooi 'n projek onder begroting. Om jou strategie te bepaal, moet jy ten volle verstaan ​​die interne en eksterne omgewingsfaktore wat jou raak. Met dit verstaan, kan jy jou duidelike voordele te identifiseer en te gebruik hierdie om suksesvol te wees. Van daar is, kan jy ingeligte keuses te maak en effektief te implementeer jou strategie. So, strategie skepping volg op 'n drie-fase proses: Die analiseer van die konteks waarin jy weer aktief. Die identifisering van strategiese opsies. Evaluering en keuse van die beste opsies. Ons sal kyk na hierdie proses, en hersien 'n paar nuttige gereedskap wat kan help om jou strategie te ontwikkel. Fase 1: die ontleding van jou konteks en omgewing In hierdie eerste fase, jy verseker dat jy jouself en jou omgewing ten volle te verstaan. Doen die volgende: Analiseer Lys van die organisasies Eerstens, ondersoek jou hulpbronne, laste, vermoëns, sterk punte en swakhede. 'N SWOT-analise is 'n groot hulpmiddel vir die ontdekking van wat jy goed doen en waar jy moet swakhede, op voorwaarde dat jy dit gebruik streng. Dit is baie makliker om jou doelwitte te bereik wanneer jou strategie gebruik jou sterkpunte sonder bloot jou swakhede. Kyk ook na jou kernvaardighede. Hierdie hoogtepunt van jou unieke sterkpunte, en jou help om te dink oor hoe jy jouself afgesien kan van jou mededingers. Analiseer jou omgewing Nou moet jy jou huidige bedryfsomgewing te ondersoek om te voorspel waar dinge beweeg. Is daar opwindende geleenthede wat jy moet streef Wat toekomstige scenario is waarskynlik in jou bedryf, en hoe sal hierdie impak van die werk wat jy doen PLAAG Ontleding. Porter se diamant. en Porter se Vyf Kragte is groot beginpunte vir die ontleding van jou omgewing. Hulle wys waar jy 'n sterk posisie binne die groter omgewing, en waar jy probleme kan hê. As jy voor te berei om jou strategie te skep, maak seker dat jy weer besig om in 'n manier wat sbelyn met veranderinge in jou bedryfstelsel omgewing, eerder as om te werk teen hulle. Hierdie eksterne faktore dikwels buite jou beheer, so as jy 'n strategie wat 'n verandering in een van hierdie elemente vereis na te streef, kan jy 'n lang, uitmergelende, nuttelose stryd voor jou hê. Wenk: 'n sleep matriks kan jou help met jou interne en eksterne ontleding. Hierdie raamwerk kombineer alles wat jy geleer het in jou SWOT-analise (sleep is SWOT in reverse), en dan pas dit aan die ontwikkeling van 'n strategie wat óf maksimeer sterkpunte en geleenthede, of verminder swakhede en bedreigings. Analiseer jou kliënte en belanghebbendes Jou strategie bepaal hoe jy sal wen, en wen is tipies omring deur hoe goed jy jou kliënte. - Winsgewende maatskappye moet hul kliënte en aandeelhouers gelukkig te hou. Regerings, nonprofits en projek spanne het almal ander belanghebbendes om sowel bevredig. Strategie skepping moet hierdie behoeftes te oorweeg. Identifiseer jou kliënte en belanghebbendes. Wat doen jou kliënte wil hê en wat is die sleutel belanghebbendes in jou sukses A Belanghebbendes Analise sal jou help om te ontbloot in hierdie behoeftes en voorkeure. Kyk ook na jou mark in detail. Beantwoord belangrike vrae soos Hoe is ons mark gesegmenteer, Wat subpopulasies kan ons bereik koste-effektief en Wat is ons optimale Marketing Mix Analiseer jou mededingers in 'n tradisionele winsgewende maatskappy, moet jy verstaan ​​hoe jou produkte te vergelyk met mededingers produkte, en wat jou mededingers vaardighede is. Hoe maklik of moeilik, is dit om jou mark te betree Watter alternatiewe doen kliënte het ons artikel oor USP Ontleding help jou maniere waarop jy effektief kan meeding identifiseer. Jy sal ook baie nuttige gereedskap wat kan help om die deelnemers in ons artikel oor Competitive Intelligence verstaan. Nie-winste, departementele spanne en projekte mededingers ook. Ander projekte en spanne binne die departement te kompeteer vir geld en ander hulpbronne. Daarom moet jy bewys dat jy waarde kan toevoeg. ontmoet doelwitte, en bydra tot organisatoriese sukses. Fase 2: Die identifisering van strategiese opsies In Fase 1, 'n begrip van hoe jou organisasie of span pas binne die konteks van die interne en eksterne omgewings ontwikkel jou. Nou dit is tyd om te dink oor die verskillende dinge wat jy kan doen om 'n duidelike voordeel te skep, en voldoen aan jou doelwitte te bereik. Hier is 'n paar basiese aktiwiteite wat kan help om hierdie besluit te neem. Hou 'n dinkskrum Options Gebruik kreatiwiteit gereedskap soos Dinkskrum. Reverse dinkskrum en Starbursting om projekte wat jy kan hardloop om mededingende voordeel te ontwikkel verken. Gids vir jou 'n dinkskrum met verwysing na die organisasie se missiestelling, maar, afhangende van jou rol in die organisasie, kyk hoe ver jy moet beperk word deur hierdie. Ondersoek Geleenthede en Bedreigings Jou SWOT-analise geïdentifiseer sommige van die belangrikste geleenthede en bedreigings wat jy in die gesig staar. Die gebruik van hierdie as 'n beginpunt, 'n dinkskrum bykomende maniere om jou geleenthede te maksimeer, jou dreigemente te verminder, of miskien selfs draai jou dreigemente in geleenthede. Los probleme op 'n probleemoplossende benadering kan ook help op hierdie stadium. As jou probleem is dat jy nie weer die bereiking van jou doelwitte te bereik, vra jouself af hoe jy kan verseker dat jy dit doen. (As almal in jou bedryf vind dit moeilik om te gaan met 'n spesifieke probleem, dan kan jy 'n mededingende voordeel te verkry deur dit te hanteer.) Byvoorbeeld, as jy wil om jou kliënt tevredenheid graderings in 'n bedryf wat geteister word deur swak verhoudings kliënt te verhoog, jou beginposisie laag tevredenheid. Hou 'n dinkskrum waarom dit die geval is, en die skep van strategiese opsies wat tevredenheid verhoog. Gereedskap soos wortel oorsaak analise. die 5 hoekoms. en Appreciative Inquiry kan jy 'n paar interessante nuwe perspektiewe op hierdie probleme gee. Fase 3: Evaluering en strategiese opsies kies van die finale stadium is om strategiese opsies in detail te evalueer en kies die een wat jy wil na te streef. Dit vind van hierdie artikel Nuttige Jy kan 'n ander 128 strategie vaardighede aan te leer, soos hierdie, deur by die Mind Tools Club. Evalueer die opsies wat deur hierdie stadium vyf het jy waarskynlik geïdentifiseer n verskeidenheid van goeie projekte wat jy kan hardloop. Jy moet nou evalueer om die beste strategiese opsies te kies. Oorweeg elke opsie jy vyf geïdentifiseer, maar don t maak 'n finale oordeel totdat jy jou aanslag vyf voltooi. Begin deur die evaluering van elke opsie in die lig van die kontekstuele faktore wat u in Fase 1. Wat doen hierdie vir jou oor elke opsie Tegnieke soos Risiko-analise. Falingsmodusse en-effekte-analise en Impact Analysis kan jou help om die moontlike negatiewe gevolge van elke opsie, wat baie maklik om te mis kan raaksien. Maak seker dat jy hierdie deeglik te verken. Besluit Matrix Ontleding is veral nuttig vir finansiële en nie-finansiële besluit kriteria saam te bring. Dit help om gewig individuele besluit kriteria, en oorweeg subjektiewe eienskappe - soos span pas en die waarskynlikheid van span buy-in - asook objektiewe, tasbare faktore soos koste en opbrengs op belegging. Kies die beste pad vorentoe met jou evaluering voltooi is, jy moet nou die beste strategiese opsie of strategiese opsies te kies, maak seker dat jy nie t kies so baie opsies wat jy jou hulpbronne te versprei te dun. Gaan jou idees vir konsekwentheid met jou organisasie se visie, missie en waardes. en werk hierdie indien nodig. Dit is maklik om te vergeet van hierdie kritieke elemente in strategiese beplanning, so te verseker dat dit wat jy wil om te wen is iets wat bydra tot die organisasie se algehele doel. Gaan jou aannames met behulp van die trapleer van afleidings. Dit help jou om die gesondheid van die redenasie proses wat gebruik word om jou strategie te ontwikkel bevestig. Wenk: Daar is 'n baie debat en meningsverskil oor die beste manier om die ontwikkeling van 'n strategie. Don t bang wees om hierdie benadering tot jou eie, spesifieke omstandighede Implementering Strategie Dit is geen goeie strategie te ontwikkel as jy don t implementeer dit suksesvol aan te pas, en dit is hier waar baie mense dwaal. Sien ons artikels oor VMOST Ontleding en die Balanced Scorecard vir maniere om die oorbrugging van die gaping tussen strategie-ontwikkeling en implementering, en ons Projekbestuur spyskaart vir die tegnieke wat jy sal nodig het om te gebruik om suksesvol te implementeer strategie. Sleutelpunte Jou strategie vir jou vertel hoe jy sal sukses behaal, maak nie saak hoe die sukses gedefinieer. En of jy weer die ontwikkeling van 'n strategie op die persoonlike, span of organisasie vlak, die proses is net so belangrik soos die uitslag. Identifiseer jou unieke vermoëns, en verstaan ​​hoe om dit te gebruik tot jou voordeel terwyl die vermindering van bedreigings. Die proses en gereedskap hierbo geïdentifiseer sal jou help om 'n verskeidenheid van moontlike strategieë vir sukses te identifiseer, sodat jy uiteindelik kan kies die een wat is reg vir jou. Pas dit toe op jou lewe praktyk strategie-ontwikkeling deur te dink oor jou eie, persoonlike omstandighede. Voltooi die onderstaande ontleding na te dink oor jou persoonlike pad vorentoe. Hier is 'n paar belangrike vrae om te oorweeg: Wat is jou persoonlike sterkpunte, swakpunte, geleenthede of bedreigings, en wat is jou kernvaardighede Wat is jy in staat wees om as jy jou verstand gee om dit Wat is die groter prentjie tendense in jou omgewing Hoe kan jy monitor of aan te pas by hierdie eksterne faktore wie is die mense wat belangrik is vir jou sukses (jou belanghebbendes) Watter opsies het jy Watter van hierdie sou jy oorweeg hierdie webwerf leer jou die vaardighede wat jy nodig het vir 'n gelukkige en suksesvolle loopbaan en dit is net een van baie instrumente en hulpbronne wat jy hier sal vind by Mind Tools. Teken in op ons gratis nuusbrief. of saam met die Mind Tools Club en regtig belasten jou loopbaan Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, Julie 21. Kommentaar (1) Oor 'n maand gelede Yolande geskryf Sonder 'n strategie of plan is om ons doelwitte te bereik, is ons amper beplan om te misluk. Persoonlik dink ek dat die volgende is 'n algemene probleem: jy moet nou die beste strategiese opsie of strategiese opsies te kies, maak seker dat jy nie t kies so baie opsies wat jy jou hulpbronne te versprei te dun. Sukkel om te kies, want so baie opsies kyk regs / goeie, beteken dat jy nog nie klaar is met die proses van kris - in staat is om die beste van 'n menigte van keuses te kies. 'n bietjie meer tyd spandeer op jou strategie, sal jy byna seker te red van die besteding van tyd op strategieë met 'n lae opbrengs. En afgesien van 'n strategie, wat jy nodig het om te stop en kyk na jou resultate - is jou strategie bring jy die gewenste resultate Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, 21 Julie Calling All L D Bestuurders Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot Opleiding Strategie ppt Laurence Yap Senior Bestuurder van Leer en OD APAC Deel dié Slide LinkedIn Corporation 2016

No comments:

Post a Comment