Sunday 17 September 2017

Ute Army Fx


Galery: Aussie Ute skietery Dit is moeilik om akkuraat te beskryf die geraas van 'n baba koei maak wanneer dit land op die geswelde enjinkap bult van 'n king-nuwe Ford spesiale uitgawe Ute. Dit is 'n vreemde kakofonie van menslike gasps, vreemde bees gekrys en 'n soort van hoorbaar skrik vir net hoe erg dit is alles gaan eindig. Tyd vertraag, gesigte rek in skok, hande vlieg na monde. Toe kom die gekraak crescendo met 'n bas-swaar stomp as 450 kilogram verbaas beesvleis buig die enjinkap van 'n een-of-net-75-ooit Ute in op homself soos dit s gemaak van papier m kerk. Die kalf betrokke was net kop-gestamp in die lug deur 'n groot en kwaad bul. Ford se FPV strewe gebufferde wat dalk anders 'n nare val gewees het. Goeie nuus vir die koei, minder so vir die man wat by Ford noem. Dit was onverwags. Minute vroeër, I D is delikaat parkeer die monsteragtige Ute teenoorgestelde sy Holden HSV Maloo eweknie in 'n modder gevul kamp sowat vyf uur uit Sydney, New South Wales. Soos ek uit die bestuurdersitplek se geskarrel en afgeskaal 'n nabygeleë heining (hulle weer groot wanneer jy weer omring, die koeie), het ek tot vee-eienaar Chris Caine, vra of die motors is veilig. Ek het nog nooit gesien hulle een van ons beskadig, het hy geantwoord. Fast-forward drie minute, en 'n klein koei krul op die FPV se enjinkap, wat 'n gladde van slymerige beesvleis goo en 'n reeks van groot duike daaragter. Chris verskyn grootliks onaangeraak deur die hele koei vlieg episode. Hy kyk terloops op die enjinkap. Wel, ek het nog nooit gesien mens dit voor. Lucky was dit net die Ford, sê hy, met 'n finaliteit dat die gesprek beslis sy gevolgtrekking gekom stel. Slegs die Ford. Hier is 'n man wat net moontlik s getuie van die wêreld se eerste-ooit motor / vlieënde koei botsing, en sy enigste gedagte is verligting dit wasn t die Holden. Nie sy Holden, maar die Holden. Enige Holden. As 'n motor moes word verpletter deur swaaiende beesvleis, dan dank God dit geland op 'n Ford. In Chris se laaste sin is die idee om die rede waarom ons hier weer, om die sonbrand middel van New South Wales - die lewende, asemhaling, stowwerige inkapseling van die middel van nêrens. Ons is eintlik mik na 'n plek sowat vyf ure verder in die Outback afgrond, maar ons planne is gekelder deur Australië se waansinnige weerpatrone. Veldbrande brand oor die helfte van die staat, met 'n oppervlakte drie keer die grootte van die Greater Manchester aan die brand gesteek in nog hierdie gebied. Die ander helfte is onder water, met 'n sikloon-aangedrewe storm battering die kus en die stuur van 'n oplewing van vloedwater in die binneland, die verlaat van 41.000 mense gestrand in hul huise. En dan is daar TopGear, pluk sy pad versigtig deur die middel van dit alles, op pad na 'n kaart-spikkel dorp vernoem Ootha. Bevolking: 94. Dit is beesvleis land. Graan land. land stof. Alle wye, wilde vlaktes en die son beskadig struike. Dit is Ford land. Holden land. Maar, bo alles, dit is Ute land. Dit bring ons by die punt van hierdie avontuur: ons weer hier om 'n ikoon vereer. Voordat dit te laat is. Die stories het legendes geword. Daar is die Holden-mal bruid-te-wees wat haar Ford-liefdevolle eggenoot gesleep om 'n HSV handelaar en het hom een ​​te koop voordat sy gesê ja. Die duisende - duisende - van die Australiërs met Ford of Holden logo permanent ink op hul vel. Die duisende wat in plaas besluit om die gesig van hul gunsteling ras bestuurder getatoeëer op hul nekke hê. Wat waarskynlik die rede waarom, wanneer V8 Supercar bestuurder Craig Lowndes oorgeskakel kante van Holden aan Ford in 2001, het hy talle doodsdreigemente - 'n ware, ernstige,-polisie ondersoek die dood gedreig - uit dieselfde mense wat d spandeer 'n leeftyd juig vir hom. Daar was 'n tyd toe die bestuurders moes hul span uniforms voor die aanvang van skare gebiede te verwyder, of die risiko om uitgeslaan met 'n vlieënde bierbottel. Daar is die Commodores of Valke verbrand op die grond nadat verkeerdelik ry in die verkeerde ondersteuner gebied by wedrenbyeenkomste. Selfs die ouers wat dreig om hul eie kinders verloën as hulle oortuigings te skakel. Die Aussie motorlandskap is besaai met hierdie verhale, elkeen van hulle vertel en oorvertel met 'n gevoel van respek vir die karakters wat so 'n verpligting om óf laer het getoon. Australiese HSV (Holden Spesiale Voertuie) Club vise-president Sam Mangiapane stel dit soos volg: Daar is baie van dit kom uit jou familie erfenis. Jy weer gebore en getoë daarmee. My pa was 'n Holden fan, en my gunsteling wedrenne motor bestuurder was 'n Holden bestuurder. Dit spruit uit dat. Daar was nog altyd - altyd - 'n wedywering tussen die twee stamme was. Ek onthou toe ek beskou koop van 'n Ford F6 Typhoon, want dit was 'n steel. Ek lui my jou vrou en sy het gesê: Don t jy selfs dink oor die koop van 'n Ford. As jy daardie ding huis toe te bring, sal ek jou laat. Sy wasn t maak 'n grap. Ek vyf spandeer honderde duisende dollars op elke nuwe HSV wat s vrygelaat is, maar net die oorweging van 'n Ford was genoeg vir haar om te dreig om my te skei. Die kloof is vervals in die epiese motorsport gevegte van die sestigs, sewentigs en tagtigs in Australië se antwoord op die Britse toermotorkampioenskappe. Dit was los, aggressiewe wedrenne in 'n motor wat op geen manier wat geskik is vir die soort pyn hulle gedwing om te verduur was. En die skopper Vroeë reëls verseker dat, om te kwalifiseer vir ras, die vervaardigers moes dieselfde-V8-enjin motor te verkoop in vertoonlokale. Hier is dan was bestuurders sukkel met mekaar in dieselfde motor die ondersteuners het op hul opritte. As gevolg hiervan, dinge het 'n bietjie verhitte. Mense geveg. Toeskouers gerol groot rotse op die baan middel wedloop om die leiers te saboteer. Mense neergestort. Dit was geestelike. Race amptenare uiteindelik uitgeskop alle ander vervaardigers, maak die Aussie V8-reeks 'n twee-make-kompetisie. Dit is 'n handelsmerk-lojale passie ongeëwenaard nêrens anders in die motor wêreld. Maar dit is in gevaar. Dit passie is om te vervaag, die stamme ontbinding. Die eens magtige Commodores en Valke het na vore gekom as twee gebreek en vuisvoos ou boksers in hul herfs jaar, eindeloos herinner hulle vorige glorie. Niemand koop dit. Die motors wat Australiese verkope kaarte bedek vir dekades (in die vyftigerjare, vier uit 10 in Australië verkoop motors het 'n Holden badge) is nou gereeld omver deur Mazdas of Toyotas. Selfs die werk mensessie word vervang deur Nissans, Toyotas of, asem, Groot Walls. Bestuur van 'n V8 is afgekeur. Diesel is in. Doeltreffendheid is in. Verplasing is uit. 'N naby-dodelike slag geland verlede jaar, toe die V8 Super organisasie aangekondig dat hulle D beëindiging van die twee-motor oorheersing van die kompetisie, en gooi dit oop te maak vir Nissan in 2013, en Mercedes die jaar daarna. Die langtermyn toekoms van die Commodore en die Falcon is donker. Die volgende Commodore sal ongetwyfeld die laaste een wat ons ooit sien wees. Ford ontvang regering aalmoese aan die Falcon, wat stop in 2016. Dit, saam met die maatskappy se One Ford beleid te bou - 'n kostebesparende druk om te fokus op universele modelle vir alle markte - beteken 'n byna-sekere einde aan die Falcon. Die Australiese droom is ongetwyfeld sterf. So ons vat die pad om te verseker dit wasn t reeds dood. Daar is iets beeldskoon en rou en suiwer oor 'n groot V8-enjin. Dit mag dalk analoog wees wanneer dit vergelyk word met die tweeling laai manewales daardie bevoegdheid uit te druk van kleiner, slimmer enjins, maar dit is hard, onaangenaam, onbeskofte krag by sy Australiese beste. Ford se FPV strewe wegkruip 'n 5.0 liter-aangejaagde V8 onder wat nou-opgefrommel enjinkap bult, wat spoeg uit 422bhp en 401lb voet van wringkrag. Holden se HSV Maloo R8 s is nog groter: 'n massiewe 6,2 liter V8 genereer 435bhp en 405lb ft En hulle weer gebou vir die reguitlynmetode hauls van die Aussie Outback - al brute krag, lug-splitsing momentum en vreugdevolle uitlaat.. Hulle weer outydse, ondoenlijk en-krag gevoed heeltemal te veel mag om ooit werklik gebruik gewees het. Hulle kou deur petrol soos 'n A380 Airbus en Don t soveel versnel as knots die pad vorentoe te dood. Hulle weer heeltemal selfmoord in die nat, selfs met al vastrap opsies besig. In kort, hulle weer wonderlik. Hulle trek ook baie aandag. Ons Rumble tot stilstand buite Cargo - 'n een-straat, een-kroeg dorp omring deur 'n bruin-en-geel lappieskombers van droogtegeteisterde landbougrond. Bevolking: 200. En dit lyk elke enkele een van hulle is oorvol in die enigste kroeg. Die bar leeg op die stoep as ons rommel tot stilstand. Ons kom by 17:00. Die seuns het gedrink sedert die middag. O. My. God. Dit is die nuwe HSV. Jy het 'n foto van my te neem in dit, skree Marco Morrol, bier in die een hand, sigaret in die ander. Dan sien hy die FPV. Wat de hel is dit hier En wat de hel gebeur met die enjinkap hy vra. Ek vertel hom 'n koei val daarin. Goed, dan antwoord hy, asof ek een of ander manier het dit met 'n doel om die Ford straf. TopGear snapper Thomas begin onderhandel om die kroeg se skare ster in 'n foto het. Dit is nie maklik nie. Ek sal in die voorkant van die Holden staan, maar ek ain t staan ​​oral in die buurt wat Ford, iemand skree. A klam handvatsels my arm. Dit behoort aan die Bybels dronk Gerrard Racky Rack. Hy lei my in stilte weg van die res van die groep. Dit lyk al die anti-Ford sentiment het hom 'n weinig ontstel. Ek m 'n Ford man. En jy weet hoekom, want hulle weer oortref op Aussie paaie 10 tot een. Hulle don t verdien dit. Hulle het nie net t verdien dat hy sê vir my, met die lug van 'n man wat s praat oor 'n geliefde se terminale siekte. Dit is onregverdig. Hulle verdien beter. Die aanbod van 'n uitbranding kompetisie finaal oortuig die skare te poseer vir 'n foto. Hulle stoot in posisie. Dit is moeilik om te sien Racky, maar jy kan hom hoor - hy s geneem om skree FORD, teen ongeveer intervalle 15-sekonde FORD, Ford. Ons hou ons belofte, verlaat Cargo in 'n wolk van wrang band rook Dit is 'n toneel herhaal met verskillende rolspelers op elke stop ons. Soos Lukas Johns, die 18-jarige van buite Sydney, wat oor trek op die snelweg net 'n blik op die Maloo het: Jy weer gebore met dit. Ek het grootgeword op hierdie manier. My pa sou my doodmaak as ek 'n Ford gekoop. Eerlik. Nie verloën my. Hy d my doodmaak. Of ons stop in Spring Hill, 'n ander klein dorpie met 'n enkele kroeg genaamd die Railway Hotel. Daarin vind ons 'n dame genoem Jade Williams. Ons weer die eerste mense wat sy s gesien die hele dag - dit is 4.30 in die namiddag. Jade se haar 82 Holden Kingswood geparkeer buite die voorkant. Met 'n V8, natuurlik, 'n 308. Daar is geen manier wat ek sou ooit enigiets anders besit, sê sy. Dit is 'n manier van lewe hier. Jy weer óf Ford of Holden, en dat is dit. Sy kyk na haar Ute, wat sy s persoonlike met bufferplakkers en die naam Thumper: Ek het dat 'n mens vir 4000. Ek ve deurgegaan ses difs, 'n paar ratkaste en ek m op my derde motor. Maar jy wouldn t vang my in enigiets anders. Dit is 'n toneel herhaal met verskillende rolspelers op elke stop ons. Soos Lukas Johns, die 18-jarige van buite Sydney, wat oor trek op die snelweg net 'n blik op die Maloo het: Jy weer gebore met dit. Ek het grootgeword op hierdie manier. My pa sou my doodmaak as ek 'n Ford gekoop. Eerlik. Nie verloën my. Hy d my doodmaak. Of ons stop in Spring Hill, 'n ander klein dorpie met 'n enkele kroeg genaamd die Railway Hotel. Daarin vind ons 'n dame genoem Jade Williams. Ons weer die eerste mense wat sy s gesien die hele dag - dit is 4.30 in die namiddag. Jade se haar 82 Holden Kingswood geparkeer buite die voorkant. Met 'n V8, natuurlik, 'n 308. Daar is geen manier wat ek sou ooit enigiets anders besit, sê sy. Dit is 'n manier van lewe hier. Jy weer óf Ford of Holden, en dat is dit. Sy kyk na haar Ute, wat sy s persoonlike met bufferplakkers en die naam Thumper: Ek het dat 'n mens vir 4000. Ek ve deurgegaan ses difs, 'n paar ratkaste en ek m op my derde motor. Maar jy wouldn t vang my in enigiets anders. Dit is 'n 1975 HJ Monaro, sy het my vertel. Ons het eintlik het dit gekoop nuwe. Dit is die Bathurst Edition en alles. Dit is 'n klassieke, en 'n fortuin werd. En dit s sit hier onder 'n stowwerige seil. Maar ons moet op te stoot. Daar is een laaste stop te maak. Versteek op 'n land Backroad sowat twee myl buite Ootha - 'n dorp so klein mees kaarte heeltemal ignoreer dit - is 'n Aussie-aantreklikheid wat min ooit gehoor van. In 'n skaap gevul kamp en brand in die middagson, is 15 Holden mensessie gestut op hul skinkbord-tops lyk soos 'n leër van verlede-dit transformators. Elke is geverf deur 'n Outback skilder, of omskep word in 'n deel van Australiana deur 'n bos kunstenaar. Daar is UteZilla, 'n 1957 FE Ute omskep in 'n plomp kangaroe-vormige monster. Of die Emute, 'n 1975 HJ Ute, wat lyk asof dit s neus-eerste is stort neer in die stof, die kwaad oog van 'n EMU staar uit van onder die venster passasier. Dit gaan oor: die Ute of Arms (Holden se eerste Ute, die FX, versier met 'n reuse-emu en kangaroe), of Ute-Help Topia (a rusty ou Holden spiese deur drie reuse metaal gras bome) of trib-Ute (a 1964 EH Ute bedek met die tradisionele Droomtyd skilderye van Australië se inheemse mense). Plaaslike boere Graham en Jana Pickles geskep het, 'n beroep vir buite-gebruik mensessie en vra die kunstenaars om hul talente te skenk. Dit is 'n asemrowende viering van Australië se motor geskiedenis wat t kon nie, en shouldn t, bestaan ​​nêrens maar hierdie son geteisterde gebied in die middel van die Outback. Hierdie webwerf is gemaak deur BBC Worldwide. BBC Worldwide Ltd Die Top Gear woordmerk en logo is handelsmerke van die BBC en word gebruik onder lisensie BBC Worldwide is 'n kommersiële maatskappy wat besit word deur die BBC (en net die BBC). Geen geld van die lisensiegeld is gebruik om hierdie webwerf te skep. Die wins wat ons maak uit dit gaan terug na BBC-program-makers om fonds groot nuwe BBC-programme te help. Top Gear Internasionale webwerwe: Forum Home: Disclaimer: Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. FXCM sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 04:31. Kopiereg 2016 Daily FX. Alle regte voorbehou. 2015 DailyFX n FXCM maatskappy. Alle regte voorbehou. Welkom by die Huis van SPEEDLINER Australië SPEEDLINER, wat is selfs strawwer weer Of jy is op soek na 'n spuit op Ute sak, bad liner, plastiek Ute sak of drop-in sak, moet SPEEDLINER wees op die top van die lys as 'n moet item SPEEDLINER voer waar ander te kort skiet. SPEEDLINER voer waar ander misluk en geen ander sak stelsel kom naby. SPEEDLINER se dikte kan toegepas word vanaf 1mm tot 150 mm, wat ook al die program is, maak dit s reeks gebruik onbeperk. SPEEDLINER is die enigste sak stelsel om vrylik te verskaf hierdie inligting. SPEEDLINER Australië bied 'n Leeftyd Internasionale Materiaal waarborg op al Ute liners om die oorspronklike koper. Voorwaardes geld. Aansoeke SPEEDLINER is 'n voorkeur aanbod produk Toyota NZ. en is erken deur VW Australië vir die nuwe Amerok. SPEEDLINER word ook gebruik in 'n groot verskeidenheid van ander programme insluitend gesondheidsfasiliteite, gasvryheid werk gebiede, weermag voertuie, vloere, nonslip oppervlaktes, perd dryf, vee vragmotors, water bestendigheid, my voertuie en 100 s van ander gebruike. Produkte SPEEDLINER bied 'n wye verskeidenheid van maklik toegepas coating om 'n groot verskeidenheid van aansoeke te pas. Ons produkte is bekend vir die feit dat die moeilikste sak stelsel in die wêreld vandag. Kyk hieronder om ons produkte te sien wat reg is vir jou behoeftes sal wees. SL EPIC SL 1000 SL HC bolaag 6 SS 1000 GRAFFITI 100 FIRESHIELD KE 2000 PRIMER 450 Fotos SPEEDLINER SL epos. SL 1000. SL HK en bolaag 6. Handelaars Geleenthede bestaan ​​nou vir 'n lae koste SPEEDLINER Gelisensieerde handelaars. Klik hier om meer uit te vind of kontak ons ​​vandag. Om SPEEDLINER Gelisensieerde Handelaarskap vandag. Let daarop Speedliner is nie soos enige ander sak stelsel op die mark, want dit is 'n heel ander produk en nie ly aan die gebrek aan prestasie van ander sak stelsels. Don se moeilikste spuit-op sak. Geskep deur Sweet Sherrie Best viewed 1024 x 768 of hoër teks grootte medium VRYWARING

No comments:

Post a Comment