Tuesday 5 September 2017

Forex Trading Platform Singapoer Forum


Site OANDA gebruik koekies om ons webblaaie maklik om te gebruik en persoonlike ons besoekers te maak. Koekies kan nie gebruik word om jou persoonlik te identifiseer. Deur die besoek van ons webwerf wat jy instem tot site OANDA se gebruik van koekies in ooreenstemming met ons privaatheidsbeleid. Te sluit, te verwyder of te bestuur koekies, besoek aboutcookies. Beperking van koekies sal verhoed dat jy voordeel trek uit 'n paar van die funksies van ons webwerf. Laai ons Mobile Apps Meld aan Select rekening: site OANDA aangewys as die beste forex Singapoer se makelaar in tevredenheid kliënt vir die derde agtereenvolgende jaar Beleggers stem site OANDA as wenner van die toekennings in 2012 in New York, 5 Desember 2012 site OANDA, 'n wêreldwye verskaffer van innoverende buitelandse valuta handel dienste, het twee toekennings in Singapoer gewen van Investment Ontwikkeling, 'n spesialis finansiële dienste navorsing agentskap. Site OANDA is ingedeel No 1 vir die derde agtereenvolgende jaar in buitelandse valuta. Site OANDA het twee toekennings jaarliks ​​die opname is deur Investment Ontwikkeling gedoen het. Die toekennings word op grond van 'n opname wat deur Investment Trends dat antwoorde van 11762 handelaars en beleggers ontvang in Singapoer. gesê K Duker, uitvoerende hoof van site OANDA. Belegging Ontwikkeling is 'n wêreldwye navorsing firma en is besig met studies in die kleinhandel CFD, FX en markte aanlyn makelary vir meer as 10 jaar. Die opname, wat in September 2012, is die grootste en mees omvattende studie oor die Singapoer CFD en FX mark, die ontleding van hoe handelaars en beleggers beoordeel die voorste FX en CFD verskaffers. sê Marion Lang, Hoof van Bemarking vir site OANDA. Op grond van die Investment Ontwikkeling September 2012 Singapoer CFD FX Verslag oor site OANDA site OANDA Corporation het die besigheid van buitelandse valuta omskep deur 'n innoverende benadering tot forex. Die maatskappy data is die maatstaf tariewe vir korporasies, ouditeursfirmas, en sentrale banke. Site OANDA Corporation het sewe kantore wêreldwyd, in Chicago, Londen, New York, Singapoer, Tokio, Toronto, en Zurich. Site OANDA ten volle gereguleer word deur die Amerikaanse Commodity Futures Trading Commission (CFTC), die Amerikaanse Nasionale Futures Vereniging (NFA), die Monetêre Owerheid van Singapoer (MAS), die beleggingsbedryf regulerende organisasie van Kanada (IIROC), die Britse Financial Services Authority ( FSA), en die Japannese Financial Services Agency (FSA). Forex 1 aangewys as die mees gewenste forex diensverskaffer deur InvestFair besoekers in 2014 2 Gemiddeld verspreiding vir die vier weke wat eindig 13 Junie 2016. Vir ons minimum en tipiese versprei, sien asseblief ons forex kontrak besonderhede. 3-Time geweeg (22: 00-20: 00 GMT) gemiddelde verspreiding deur handel (aangehaal tot drie desimale plekke), Maart 2016. 4 Persentasie aangeheg en onverbonde bestellings gevul by die versoek vlak, Desember 2015 Alle vorme van beleggings dra risiko's . Sulke beleggings kan nie geskik vir almal wees en kan lei tot verliese wat deposito oorskry, so maak asseblief seker dat jy die risiko's en koste betrokke by die lees van die Risiko-Openbaringsverklaring verstaan. IG Asië Pte Ltd (Co Reg. No. 200510021K) het 'n kapitaalmarkte dienste lisensie van die Monetêre Owerheid van Singapoer vir die hantering van verhandelings in sekuriteite en aged buitelandse valuta handel en is 'n vrygestelde finansiële adviseur. Dit is ook 'n lisensie deur International Enterprise Singapoer CFD's verhandel op kommoditeite. Die inligting op hierdie webtuiste is nie gerig op inwoners van die Verenigde State en is nie vir verspreiding aan, of gebruik bedoel deur enige persoon in enige land of jurisdiksie waar sodanige verspreiding of gebruik in stryd met die plaaslike wetgewing of regulasie sou wees. IG is die wêreld se grootste kleinhandel CFD verskaffer deur inkomste (uitgesluit FX). Bron: Gepubliseerde finansiële state, September 2015. Waar om te leer om handel. Hoekom vermors jou geld op duur natuurlik handel met die hand wanneer deesdae is daar forex sagteware wat jou kan help om outomaties handel. Ek het gehoor dat een van die min soort sagteware genoem Pips Veroweraar lyk om uit te werk goed wanneer ek hul praat voor bygewoon. Hierdie sagteware word ontwikkel deur die maatskappy se naam Investology Pte Ltd en dit stigters is Sam Se en Dawid Gan. As jy hulle praat by te woon, sal jy sien dat hoe hulle sagteware kan werk (wat hulle gebruik kleur-dot aanduiding dat mense gewoonlik gebruik om te toets of jou sig is kleurblind of nie vir handel in plaas van gewone gereedskap soos MACD of Skolastiese Ossillator, rooi dot handel te vermy, blou ens betree) en as jy dom handel betree, sal die sagteware nie uit te voer en maak verlies vir jou en dit is beter as die handel met die hand uit hierdie sogenaamde roep natuurlik en jy nie t kry om die result. Link sien . Forex-investology In elk geval ek nie geadverteer vir hulle gesê: Ek voel net dat ek vertrou dat hierdie soort tegnologie meer as sogenaamde guru. Who weet Miskien is sommige banke kan word met behulp van hierdie soort tegnologie om handel te dryf en ons kan nie weet nie. 167 poste sedert 10 Augustus Oorspronklik gepos deur M die naam: Hoekom vermors jou geld op duur natuurlik handel met die hand wanneer deesdae is daar forex sagteware wat jou kan help om outomaties handel. Ek het gehoor dat een van die min soort sagteware genoem Pips Veroweraar lyk om uit te werk goed wanneer ek hul praat voor bygewoon. Hierdie sagteware word ontwikkel deur die maatskappy se naam Investology Pte Ltd en dit stigters is Sam Se en Dawid Gan. As jy hulle praat by te woon, sal jy sien dat hoe hulle sagteware kan werk (wat hulle gebruik kleur-dot aanduiding dat mense gewoonlik gebruik om te toets of jou sig is kleurblind of nie vir handel in plaas van gewone gereedskap soos MACD of Skolastiese Ossillator, rooi dot handel te vermy, blou ens betree) en as jy dom handel betree, sal die sagteware nie uit te voer en maak verlies vir jou en dit is beter as die handel met die hand uit hierdie sogenaamde roep natuurlik en jy nie t kry om die result. Link sien . Forex-investology In elk geval ek nie geadverteer vir hulle gesê: Ek voel net dat ek vertrou dat hierdie soort tegnologie meer as sogenaamde guru. Who weet Miskien is sommige banke kan word met behulp van hierdie soort tegnologie om handel te dryf en ons kan nie weet nie. aanwysers is altyd sloerende en wat gebaseer is op die geskiedenis. volg hulle blindelings op jou eie risiko. gaan na forexfactory forum vir tonne en tonne van inligting en gratis strategieë. einde van die dag, moet ontelbare ure spandeer op te kyk prys kaarte om patrone te sien. vergeet van al die stelsels en aanwysers wat mense verkoop. hulle gewen t werk vir die lang termyn as hulle enigsins kan werk. 167 poste sedert 10 Augustus Robots sal nooit werk nie. dit sal net suig ur geld droog. Ek kan pm jy my mentor se blog as jy wil hy sy lewe resultate en seine te plaas vir 'n paar van die pare jy kan kyk as jy belangstel. basies sy tendens handel ek hou tans sowat 12 pare en hou sowat 2300 pitte i oni aangesluit redelik onlangs so ek het 'n groot tendens. naamlik die dollar / CHF. U kan sien op sy blog my mentor hou meer as 2700 pitte op net 5 pare. die resultate is eintlik baie ongelooflike tot dusver. eintlik sy nie dat jy kan nie geld maak uit die forex. Ek dink jy moet net die regte ingesteldheid nodig. in elk geval ek het net handel minder as 10 minute per dag met behulp van hierdie metode en daar is geen rede hoekom ek shouldn t werk D Geredigeer deur Vitto84 22 September 10, 3957 19:20 poste sedert Mei 10 Oorspronklik gepos deur Vitto84: Robots sal nooit werk nie. dit sal net suig ur geld droog. Ek kan pm jy my mentor se blog as jy wil hy sy lewe resultate en seine te plaas vir 'n paar van die pare jy kan kyk as jy belangstel. basies sy tendens handel ek hou tans sowat 12 pare en hou sowat 2300 pitte i oni aangesluit redelik onlangs so ek het 'n groot tendens. naamlik die dollar / CHF. U kan sien op sy blog my mentor hou meer as 2700 pitte op net 5 pare. die resultate is eintlik baie ongelooflike tot dusver. eintlik sy nie dat jy kan nie geld maak uit die forex. Ek dink jy moet net die regte ingesteldheid nodig. In elk geval ek handel net minder as 10 minute per dag met behulp van hierdie metode en daar is geen rede hoekom ek shouldn t werk D genoeg van jou perd kak la. handel minder as 10 min per dag beteken dat jy 'n scalper weer en jy dit waag om bul mis oor die hou vir 2700 pit wins. laat ek raai. jou mentor is M Kishore. anders, bekend as die grootste bullshitter in die forex scamming bedryf 216 poste sedert 8 Januarie Oorspronklik gepos deur Asromanista2001: aanwysers is altyd sloerende en wat gebaseer is op die geskiedenis. volg hulle blindelings op jou eie risiko. gaan na forexfactory forum vir tonne en tonne van inligting en gratis strategieë. einde van die dag, moet ontelbare ure spandeer op te kyk prys kaarte om patrone te sien. vergeet van al die stelsels en aanwysers wat mense verkoop. hulle gewen t werk vir die lang termyn as hulle enigsins kan werk. forexfactory regtig nie sleg nie, lepels moet daarheen gaan en 'n blik. ) Het mense plaas hul joernale daar. toegangspunte en uittreepunte 3957 poste sedert 10 Mei forexfactory is waarskynlik een van die beste forums rond. probeer om enige strategieë wat aanwysers vermy. net soos dié kommersiële kursusse in die koerante. Hulle sal jou wys kaarte wanneer aanwysers blyk te werk. kyk uit vir James16 draad. 39 poste sedert 10 September nope ur r verkeerd. Ek is 'n tendens handelaar. Ek kyk net na my poste keer 'n dag en hou hulle vir so lank as wat nodig is en nie ek vaal volg Kishore wat voortdurend updates sy stelsel) dit is my lewe gevolg van 23 September - 4 Oktober 2010 afgesluit GPB / JPY vir -96 pitte op 1 Oktober Ek weet baie van ppl wat is verbrand deur slegte kursusse my ingesluit, maar don t verloor geloof dat 'n behoorlik uitgevoer stelsel steeds kan maak ua ordentlike bedrag geld. Ons don t staatmaak op blackbox stelsel en nie doen wat ons gebruik tonne en tonne van aanwysers om een ​​te verwar en ander en die feit van die saak is dat jy sal besef dat EK het daardie stelsels is net 'n klein deel van 'n handel strategie en daar meer belangrike aspekte van die saak wat nodig is vir sukses. Geredigeer deur Vitto84 5 Oktober 10 09:24 3957 poste sedert 10 Mei nie adverteer per se net laat ppl weet dat ja daar is ghoeroes daar buite wat kursusse doen om geld af te maak u maar tog is daar 'n klein en 'n egte groep handelaars wat leer vir iets meer as net geld wanneer jy 'n kursus u moet weet hoe om 'n verskil tussen die ghoeroes en werklike handelaars wat dit uitvoer te maak, maar jy kan geld maak uit die forex mark te woon. behoorlik as jy weer opgelei. Ek praat nie van tegniese ontleding, maar dieper dinge u selde soos geldbestuur ens vind gedek as jy wil gratis seine of belangstel om te weet abt hoe ons handel kan pm my ek kan u gee my mentor se blog Onder redaksie van Vitto84 6 Oktober 10, 08:47 3957 poste sedert Mei 10 aiyah PM my lah. jy sê jy net gebruik 10 minute per dag en dan hou meer as 2000 pitte van wins. dat is onmoontlik tensy jou so gelukkig om daar te wees op die regte tyd al in 'n 10min venster. Dit is soos om te wen 'n lotery. 39 poste sedert 10 September Ek is 'n tendens handelaar. Ek is net geldig vir my poste te sien 10 min per dag. Ek is so net om te sien of my poste moet gesluit wees of omgekeer. Ek hou my poste vir so lank as wat die tendens bring my. Ek was tot 4300 pitte gisteroggend kan jy kyk na my mentor se blog hy opname 5 groot pare vir byna 2 jaar nou. Hy rekords elke wins en verlies wat sy groot plaasvind skepties te wees, maar nog steeds probeer om 'n oop gemoed te hê. sy nie onmoontlik om geld te maak in die forex mark. maar sy neem meer as net 'n stelsel om konsekwente resultate te bereik. sy nie oor dobbel. Ons don t dag handel en ons don t waagstuk. Ons het 'n spesifieke stelsel en stel reëls wat ons volg. Ons don t waagstuk op waarskynlikhede deur die gebruik van tegniese ontleding. doen ons geld verloor ja natuurlik ons ​​doen. Ons don t 100 wen verhouding in werklikheid op 'n paar pare sy minder as 50, maar die bedrag wat ons maak wanneer sy winsgewende is meer as genoeg om ons verliese met wins te dek. mees ghoeroes wys jou ton van verlede resultate. hoeveel kan eintlik hef 'n uitdaging en wys u resultate van die huidige tot 3 maande of selfs 2 jaar gelede. As jy belangstel en oop vir so 'n idee dan pm my. Daar is 'n baie verskillende maniere om handel te dryf die mark, maar as jy op soek is na die 7 geheime van forex of die heilige graal weet, ek is jammer, maar ons kan jy dit nie aan te bied. maar ons weet wat 'n handelaar moet winsgewend te wees en sy verder as net tegniese gereedskap en aanwysers. As jy nie t glo nie. volg my mentor se blog. volg dit vir 2 jaar, 5 jaar of selfs 10 jaar. sien die resultate vir jouself totdat jy tevrede is. daar is geen haas om 'n gevolgtrekking te kom. die mark sal altyd daar wees en die geleentheid om geld te maak, sal altyd daar wees. Geredigeer deur Vitto84 8 Oktober 10 19:14 18.865 poste sedert 10 Mei Fx handel is nie net basis op Kartering (intra-dag, daaglikse of weeklikse) intervalle. Vandaar tegniese aanwysers in jou hulp soos die MA (bewegende gemiddeldes), MACD, Stogastiese Ossillators, RSI, ens Ander tegniese kennis in soos Elliot Waves kom, Fibonacci berekeninge is voordele om jou tendense posisies. Plot kaarte met die hand is ook 'n add-on kennis as wat jy die Aanvoelbare - van die mark se sentiment kan hê. Wel, in die vroeë 90s, daar is skaars 'n kartering verskaffers. Nou, jy het baie kartering verskaffers van te kies, dus spaar jou kosbare tyd plot kaarte. Kennis van die tegniese aspekte is net die helfte van 'n stryd gewen. Soos die meeste geldeenhede is teenoor die Amerikaanse Greenback, vandaar die Amerikaanse ekonomiese aanwysers tree in beeld. Die fundamentele aanwysers - en baie van hulle (ongeveer 150). Die groot kinders is Employment situasies (1ste Vrydag van die maand), die VPI, PPI, kleinhandelverkope ens Die FOMC vergadering (die besluit van die rentekoerse en vooroordeel) is bo in die lys van die mark hardlopers. Jou strategie handel beplan inskrywing punte, sny verliese met baie selfdissipline. Waarskynlik behulp dervatives termynmark te verskans. FX handel is nie vir almal nie. Beslis moeiliker vir beleggers sal klein kapitale uitleg. As jy nie die tegniese steun het, ek reken jy jou hou in jou bank, eerder as dit verloor om die markte. Die bogenoemde stellings is my persoonlike mening. Ek het in die bankwese vir ABT 12yrs gewerk. Doen aanlyn handel oor SGX sowel. Sterkte aan diegene handel. Nie baie handelaars kom naby aan George Soros. Verder FX is byna 24 uur. jou slaap ure sal beslis geraak word. Pleasant naweke vir almal. Geredigeer deur net dit LAH 08 Oktober 10, 09:05

No comments:

Post a Comment