Wednesday 2 August 2017

Alle Brokers 1


Alle Brokers Die volgende is 'n volledige lys van binêre opsies makelaars, is hulle tans nie gereël in 'n ander as my vermoë om uit te vind hulle gelys iewers op die web orde. Binnekort hierdie lys sal verbeter met skakels na resensies (wanneer ons hulle), hul swartlys gradering en kort aantekeninge en 'n skakel na hul tuisblad Dit is 'n hoofde op, dat ek is scammed deur Goptions. Let asseblief daarop dat ek al die getuienis wat in screenshots en e-pos. Maar eers my jammer: Oor 2 weke gelede het ek gedeponeer $ 500 in my nuwe Goption rekening en ek begin om my normale ambagte doen, ek was lief vir die gebruik van daar handel stelsel genoem Forex, dit is waar jy 'n koop orde en 'n aftrekorder kan sit. Met hierdie ek was baie positief en was hierdie non-stop oorwinnaar vir my. Ek het 'n gemiddeld van ongeveer 8 tot 20 ambagte per dag, het 1-3 verloor 'n dag, so dit was 'n groot wins vir my, my rekening getrek het van $ 500 tot 7595 $ binne 2 weke. Dit was ongelooflik om my tot! Die dag toe ek aansoek gedoen het by 5000 $ onttrek, op die eerste van die onttrekking is gekanselleer, dan heraansoek doen ek dit en is weer gekanselleer. Toe het ek 'n oproep van 1 van hul tegniese ppl sê dat daar 'n probleem met die rekening. Na 'n volle dag van my e-pos te stuur en gesels met hulle op live chat, kom hulle saam met die stories wat daar is niks wat jou kan doen oor die rekening, sal ek 'n nuwe rekening te heropen hulle sal $ 500 in my nuwe deponeer rekening met 'n $ 500 weiering vir my om oor te begin, of jou kan my kredietkaart krediet met die 500 $. Ek wil nie die $ 500 weiering, ek weet wat jy nodig het om 'n sekere volume voordat jy kan onttrek maak. Maar hulle dwing my om die weiering neem of kredietkaart my kredietkaart. Ek het nie ouens weet, maar wat de hel gaan aan, het al die scammers oorgeneem die internet, wat is die internet vir, scammers net, hoe ver is dit gaan om te gaan, waarom sondaars t hierdie ppl kry gestop oor julle maar hoe ver is hierdie dinge gaan om te gaan. Ek het my geld vaar die vierkant en nog misdaad wen al die pad, en niks gebeur nie. Ek sal dit plaas op ooit webwerf wat ek kan vind op die internet as wet laat ek hulle nie kan keer nie.

No comments:

Post a Comment