Thursday 31 August 2017

Opleiding Assesseringstrategie Definisie


Wat is 'n opleiding en assesseringstrategie In TAA40104 Sertifikaat IV Opleiding en Assessering Jy sal leer oor opleiding en assesseringstrategieë. 'N opleidings - en assesseringstrategie bied organisasies met 'n raamwerk vir die lewering en assessering van 'n werkplek opleiding en assessering kwalifikasie. Wanneer die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram of leer oplossing moet jy seker maak dat dit spreek jou kliënte se behoeftes. Opleiding en assesseringstrategieë word algemeen gebruik in die werkplek opleiding en assessering vir nasionaal erkende kwalifikasies, stage, vakleerlingskappe, geakkrediteerde kursusse, en ander persoonlike opleiding en assessering opsies. In 'n situasie waar jy is besig om 'n opleidings - en assesseringstrategie vir 'n kwalifikasie van 'n opleidingspakket jou taak sal die vertaling van die opleiding pakket en die gepaardgaande bevoegdheidsvereistes in 'n betekenisvolle leerervaring vir leerders te betrek. In 'n situasie waar jy is besig om 'n opleidings - en assesseringstrategie vir 'n vakleerlingskap of stage sal jy ook die nodige vaardighede soos uiteengesit in die toepaslike opleiding pakket te vind. Onthou wanneer die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram en assesseringstrategie vir 'n vakleerlingskap of stage moet jy ook 'n toepaslike lisensie en regulatoriese vereistes aan te spreek. Wanneer jy die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram en assesseringstrategie vir 'n kursus dan die uitkomste wat bereik moet word in die opleiding en assessering proses kan gekies word deur die ontwerper. Ten einde dit te doen, moet die ontwerper werk met beide kliënte en ander relevante belanghebbendes om die uitkomste te vestig. As jy die ontwikkeling van 'n persoonlike opleiding program of kursus met behulp van eenhede van bevoegdheid, dan sal die opleiding en assesseringstrategie ontwerper ook nodig om te konsulteer met die industrie, die gemeenskap, en ander relevante belanghebbendes om uitkomste te identifiseer en te verduidelik waarom die kombinasie van eenhede van bevoegdheid uit verskillende opleiding pakkette is nodig in hierdie situasie. LIV OPLEIDING spesialiseer in die lewering van die regering, geakkrediteer TAE40110 Sertifikaat IV Opleiding en Assessering kwalifikasie - wat die ou TAA40104 het vervang - en dat s erken deur werkgewers en nywerheid groepe Australië breed. Ons bied self-tempo, korrespondensie, en aanlyn leer dienste aan leerders in Australië asook hardloop van aangesig tot aangesig kursusse in: - 1. Voordele van die inskrywing in Sertifikaat IV in Opleiding en Assessering - 2. Watter Sert IV in Opleiding en assessering opsies is reg vir jou - 3. stap-vir-stap gids tot TAE40110 Sertifikaat IV in Opleiding en assessering - wat vervang TAA40104 - 4. Vrae s - insluitende inligting oor die vorige TAA40104 en Sertifikaat IV in werksomgewing kwalifikasies. - 5. Skryf nou in Sertifikaat IV in Opleiding en assessering of vir meer inligting kontak LIV OPLEIDING LIV Opleiding // 2013 Call 1800 233 447 en praat met 'n opleiding en assessering Kursus adviseur. Onderrig vir Leer ontwerp van 'n opleiding en assesseringstrategie (TAS) 'n opleiding en assesseringstrategie (TAS) gidse en strukture die lewering en assessering reëlings van 'n veearts eenheid, vaardigheid stel of kwalifikasie. Dit is aanvanklik ontwikkel is deur die opleidingspakket Werkgroep (TPWG) in oorleg met die bedryf by die aansoek om Omvang van Registrasie. Om VET personeel by te staan ​​met die bekendstelling van 'n nuwe of opgedateer eenheid, vaardigheid stel of kwalifikasie, is die sleutel stappe in die ontwerp van 'n TAS hieronder. Opleiding en assesseringstrategieë ontwikkel moet word vir elke student groep en vir elke aflewering tydperk. Opleiding en assesseringstrategieë moet hersien word en ten minste jaarliks ​​opgedateer in samewerking met gereelde assessering validering en halfjaarlikse assessering moderering. Die rol van die opleidingspakket Werkgroep (TPWG) is om hierdie proses om toesig te hou. Die take sluit in die beplanning, registrasie, implementering en hersiening van eenhede, vaardighede en kwalifikasies van 'n opleidingspakket. Die TPWG stoel is die belangrikste bestuurder en leier van die proses. Vir meer inligting oor TPWG, verwys asseblief na CDU VET Quality Management System dokument bladsy 14 gevind word onder VET Hulpbronne en Vorms. VET beskrywing. Die ontwikkeling van 'n TAS vereis koester betekenisvolle verhoudings met werkgewers en / of industrie-organisasies om opleiding wat by beide bedryf en studente moet lewer. VET dosente verwag om aktief en formeel raadpleeg bedryf op 'n deurlopende basis en aan te teken dat dit gebeur. Bedryf konsultasies moet terugvoer op die baan ontwerp, insluitend die keuse van keusevakke, sowel as insette in die lewering en assessering strategieë en gereedskap te soek (NSSC (Maart 2013) Die verbetering van VET, Die saak vir 'n nuwe stelsel Canberra.. NSSC). Strategieë vir die verkryging van die industrie insette kan die volgende insluit: Bywoning van bedryf vergaderings Besoeke na die industrie webwerwe vergaderings met verteenwoordigers bedryf Deelname van die industrie in assessering vergaderings validering Opleiding moet oudit vir 'n onderneming. Bewyse wat nodig is om dit te bewaar sluit in: briewe van ondersteuning industrie briefhoof Notules van vergaderings e-pos aan ondersteuning met logo's Assessering validering vorms met die industrie handtekeninge Industry bekragtiging van TAS. Die keuse van 'n geskikte metode van bedryf konsultasie sal afhang van die bedryf wat jy te doen het met. Die TPWG sal 'n deeglike kennis van die betrokke opleidingspakket / s moet en kan interpreteer en eenhede van bevoegdheid toe te pas om die kwalifikasie, vaardighede en / of eenhede van bevoegdheid wat die beste aan die bedryf se behoeftes te kies. 'N Kwalifikasie kan aangepas word om die spesifieke behoeftes van die bedryf te ontmoet deur die keuse van elektiewe eenhede. Dit moet gedoen word in ooreenstemming met die kwalifikasie verpakking reëls wat in die toepaslike opleiding pakket gestel. Oorleg met die bedryf moet elektiewe keuse besluite. Victoriaanse Aankope Guides bevat monster kwalifikasies vir die meeste opleiding pakkette sowel as nominale uur vir kwalifikasies. Om die behoeftes van verskillende student kohorte die TPWG moet oorweeg om die volgende vrae en dokumenteer sy benadering te bepaal: Is hulle werkers, skoolverlaters, volwasse leerders of ander het hulle bestaande vaardighede en kennis Wat is hul huidige taal, geletterdheid en gesyferdheid (LLN) vlak wat hulle nodig het bykomende ondersteuning vir LLN het hulle spesiale behoeftes bv fisiese of intellektuele gestremdheid Waar sal lewering en assessering plaasvind CDU ondersteun VET leerders deur die volgende inisiatiewe, wat ook in staat om te help in die bepaling van die behoeftes van die verskillende student kohorte kan wees: Redelike aanpassing 'n Praktiese gids vir die maak redelike aanpassings vir studente met 'n gestremdheid is ontwikkel deur opleiding WA Gids 8 redelike aanpassing. Die Qld Departement van Onderwys en Trainingalso het 'n publikasie Redelike Aanpassing in onderrig, leer en assessering vir leerders se met 'n gestremdheid, 'n gids om praktisyns, 2010. Ook beskikbaar is Guide 11 Bly die kursus. wat is 'n gids vir die werk met studente met 'n geestelike siekte. Hierdie gids is saamgestel om personeel werk doeltreffend saam met leerders wat leef met 'n geestelike siekte te help. Die lewering van VET kursusse kan wees on-the-job, off-the-job, aanlyn, sluit aflewering, die groepering van eenhede of 'n kombinasie van hierdie. Die behoeftes van die kliënte / leerders (dws fisiese plek, toegang en gelykheid, gestremdhede, geletterdheid en gesyferdheid) Die vereistes en werk praktyke van ondernemings Enige spesifikasies vir aflewering of assessering in: Daar kan 'n verskeidenheid van faktore wat die lewering skedule insluitend beïnvloed word die relevante opleiding pakket Beskikbaarheid en ligging van hulpbronne kapasiteit van werkplekke te leer en assesseringsgeleenthede geleenthede om groep of groepering eenhede van bevoegdheid Enige wetgewende regulasies en vereistes van die bedryf. Bevoegdheidsgebaseerde assessering bevestig dat 'n individuele take kan uitvoer om die standaard sal na verwagting in die werkplek, soos uitgedruk in die betrokke bevoegdheid standaarde. Assesseringstrategieë moet dus voorsiening maak vir 'n verskeidenheid van betekenisvolle assesseringsaktiwiteite binne 'n werkprestasie konteks. Assesseringstrategieë moet: geldig, betroubaar, regverdig en buigsaam Maak seker dat voldoende bewyse ingesamel om 'n gesonde oordeel van bevoegdheid te maak. Die assesseringstrategieë wat gekies is vir 'n kursus moet mekaar aanvul, eerder as om onnodige duplisering van werk vereis deur die leerder. Waar leer plaasgevind het in die werkplek, oorweeg watter bewyse beskikbaar is om bevoegdheid te demonstreer, eerder as die toepassing van addisionele assesseringstake. Verdere inligting oor die beplanning van assessering kan gevind word in die assesseringsplan. Opleiding en assesseringstrategieë moet ten minste een keer per jaar word bekragtig, en prosesse om dit te bereik, moet geïdentifiseer word in die TAS. Die opleiding en assessering Hersieningsvorm kan gevind word in VET Hulpbronne en Vorms. onder Kursus Review. Prosesse vir bekragtiging van opleidingstrategieë kan die volgende insluit: Nywerheid konsultasie Opleiding assesseringstrategie resensies leerling en werkgewer vraelys resultate. Prosesse vir bekragtiging van assesseringstrategieë kan die volgende insluit: Nywerheid konsultasie Gestruktureerde bekragtiging van assesseringsinstrumente peer review span assessering. Moderering in die veearts sektor is 'n proses van die totstandkoming van assessering verordeninge en standaarde in lyn. Moderering moet gedoen word aan die einde van die onderrig tydperk, maar voor assessering resultate gefinaliseer, kan so assessor verordeninge indien nodig aangepas word. Gedetailleerde inligting oor assessering moderering kan gevind word in die assessering besluite. Om die assessering bekragtiging vergemaklik en modereringsproses toepaslike vorms kan gevind word in VET Hulpbronne en Vorms Kursus Implementering afdeling van die VET Quality Management System (VETQMS) op die Personeelintranet beskikbaar. Daar is assessering validering vorms sowel as 'n Assessering Moderering Verslag. Die belangrikste verantwoordelikheid van die TPWG is 'n TAS voltooi vir elke nuwe of opgedateer eenheid vaardigheid stel of kwalifikasie. Dit is gevind onder VET Hulpbronne en Vorms. Natuurlik Beplanning op die intranet personeel. Elke kwalifikasie vereis sy eie TAS voltooi moet word. Slegs een TAS is nodig vir 'n kwalifikasie selfs al is dit om gered te word oor 'n aantal plekke. Dit is belangrik dat al die verskillende aspekte van opleiding, lewering metode en assessering op verskillende plekke word weerspieël op daardie een TAS. Die TAS vorm word gebruik in die registrasieproses van: kwalifikasies, geakkrediteerde kursusse, selfstandige eenhede en / of vaardighede stel met ASQA. Tog kan die TAS opgedateer wanneer die kwalifikasie, eenheid en / of vaardighede opleiding, lewering metode of assesseringstrategieë te verander. Verwys asseblief na die instruksies om 'n TAS gevind onder VET Hulpbronne en vorms te voltooi. Natuurlik Beplanning op die intranet personeel. Die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram en assesseringstrategie Sodra jy verstaan ​​die maatskappy se behoeftes vir volhoubaarheid kan jy 'n program wat 'n oplossing vir die besigheid behoefte bied te ontwikkel. 'N opleidings - en assesseringstrategie help jou om te beplan en te dokumenteer kernaspekte van jou program soos die inhoud van die program, hoe die opleiding en assessering is georganiseer en wat betrokke gaan wees. Die RTO se opleiding en assesseringstrategieë en - praktyke, insluitend die bedrag van opleiding wat hulle lewer, is in ooreenstemming met die vereistes van opleiding pakkette en VET geakkrediteerde kursusse en in staat stel om elke leerder aan die vereistes vir elke eenheid van bevoegdheid of module waarin hulle ingeskryf ontmoet . Dit gaan nie net oor 'n dokument bekend as 'n opleiding en assesseringstrategie. Jy moet seker maak dat die opleiding en assesseringstrategieë duidelik geïntegreer met jou praktyke. In die besonder spesifiseer die Standaarde integrasie met jou: Nywerheid betrokkenheid Assessering stelsel assesseringspraktyk kapasiteit, hulpbronne vermoëns. Strukturering van die strategie Terwyl sommige mense templates publiseer vir opleiding en assesseringstrategieë daar nie 'n vasgestelde manier te ontwerp of struktuur nie. Die oorkoepelende doel is egter om te verseker dat: Daar is 'n gestruktureerde benadering tot beplanning en lewering van opleiding en assessering Opleiding en assessering aan al die vereistes van die betrokke eenheid / s van bevoegdheid Die bedrag van opleiding en hoe dit sal geskeduleer word gedefinieer Opleiding en assessering is om die bedryf en werkplek relevant en spreek relevante sake-behoeftes Daar is stelsels en dokumentasie sodat almal wat nodig het om te weet, is duidelik oor hoe die program is om uit te voer, wat betrokke is Voldoende van die regte materiaal en hulpbronne beskikbaar waar wees en wanneer dit nodig is van hoë gehalte lewer en assessering sal aan die kliënt verskaf word. Nie alle strategieë gaan dieselfde wees. Die opleiding en assesseringstrategie sal afhang van of jy die program uitgelijnd op basis van 'n volle kwalifikasie of 'n groep vaardighede (groep eenhede van bevoegdheid). Kliëntegroepe sal verskillende leerbehoeftes. Die operasionele vereistes van die industrie kliënte en veranderinge aan wetgewing of regulasie in die bedryf sal ook invloed op jou strategie. Die strategie sal ook afhang van hoe jy wil om dit te gebruik. Wil jy dalk die opleiding en assesseringstrategie as 'n projek beplanning hulpmiddel vir 'n eenmalige program vir 'n onderneming kliënt gebruik. In hierdie geval kan die strategie besonderhede van die projek mylpale en tydlyne en sub-projekte soos hulpbronontwikkeling voeg. Of jy kan die strategie as 'n kommunikasie of prosedurele instrument gebruik. In welke geval jy kan die volgende insluit besonderhede van die prosesse, personeel en prosedures vir 'n program wat gereeld hardloop vir voltydse studente, van die werk af. Dit kan nuttig wees om te dink aan dit as 'n dokument aan die program te verduidelik aan 'n nuwe afrigter wees. ASQA leiding Hou egter in gedagte dat hierdie is bedoel as net leiding. ASQA se inleiding tot die gids sê: ASQA se gids lys die volgende dinge te dek in die opleiding en assesseringstrategie, as 'n minimum: Opleiding produk (kode en titel) kern - en elektiewe komponente (volle kwalifikasies) en voorvereistes Metode van aflewering toelatingsvereistes Duur en skedulering en hoeveelheid opleiding assessering hulpbronne, metodes en tydsberekening leerhulpbronne Menslike hulpbronne Fisiese hulpbronne Strategieë vir losstaande enkele eenhede of vaardigheid stel strategieë vir assessering net paaie. ASQA beveel aan dat die strategie hoef nie 'n alleenstaande dokument wees. So jy kan koppel aan ander dokumente soos kartering dokumente, personeel bevoegdheid matriks en rekords van die industrie konsultasie / betrokkenheid. Vaardighede en kwalifikasies Daar is 'n aantal opsies vir die ontwikkeling van volhoubaarheid vaardighede. Daar is nasionaal erkende kwalifikasies en vaardighede vir meer volhoubare bedrywighede. Jy kan ook eenhede van bevoegdheid in te voer in ander kwalifikasies. Die bedrywighede kwalifikasies Volhoubare voorsien-onderneming gefokus vaardighede ten Sertifikaat IV, Diploma en Gevorderde Diploma. Hierdie vaardighede in staat stel 'n besigheid om die volhoubaarheid van hul eie bedrywighede en dié van hul waardeketting te verbeter. Die Environmental Technology kwalifikasies verskaf vaardighede te monitor en omgewingsimpak te verminder. Die Sertifikaat IV, Diploma en Gevorderde Diploma kwalifikasies verskaf vaardighede in die omgewing wetenskap en tegnologie soos toegepas in 'n onderneming of 'n regulerende owerheid. Die MSS11 implementering inligting help Geregistreerde Training Organisasies (STO's) wat wil hê dat die MSS11 Sustainability Training pakket te verstaan ​​en hoe dit gebruik kan word om die bedryf se behoeftes vir volhoubaarheid vaardighede te ontmoet.

No comments:

Post a Comment