Thursday 24 August 2017

Online Trading Vs Stock Broker


1) Kies jou handel styl versigtig. Gee baie gedink aan watter soort aanlyn-beurs wat jy wil doen. Sou jy verkies dag handel, waar jy elke handel te sluit aan die einde van elke dag Hoe gaan dit kort termyn handel waar jy is in 'n posisie 'n paar dae op 'n slag Miskien het jy d eerder 'n weeklikse handelaar of maandelikse handelaar wees. Al het jy jou gedagtes altyd kan verander, dit is wys om 'n duidelike idee van die styl van-beurs jy verkies voordat jy begin het. 2) ooreenstem met jou handel styl in jou lewenstyl. Jou keuse van handel styl is veral belangrik uit 'n leefstyl perspektief. Dag handel beteken gewoonlik sal jy op jou rekenaar vir ure op 'n slag. Langer termyn aanlyn-beurs doesn t vereis soveel aandag. As 'n reël, hoe korter die tyd raam hoe meer intens die handel. 3) Kies 'n makelaar wat ooreenstem met jou handel styl. Die tipe aanlyn-beurs wat jy kies om te doen sal die tipe makelaar te gebruik bepaal. Dag handelaars moet 'n hoë-spoed direkte toegang tegnologie. Korttermyn daaglikse, weeklikse, en maandelikse handelaars kan minder gesofistikeerde afslag makelaars gebruik. Wanneer dit kom by die fooie en ander koste makelaar, dag handel is die duurste. 4) Gebruik 'n laerisiko-High-Beloning Trading Metode. - Beurs behels risiko. Die meeste mense veroorsaak ernstige skade aan hul handel rekening voordat hulle leer hoe om konsekwent te wen. Alhoewel dit nie glansryke mag lyk, risikobestuur is noodsaaklik vir 'n suksesvolle aanlyn-beurs. Die enigste manier om die beloning te kry is om die risiko te beheer. 5) Maak seker dat jou handel metode werk in alle markte. Die aandelemark kom nie t net optrek. Dit gaan af ook - soms vir maande of jare. Gebruik 'n aanlyn-beurs metode wat maak gebruik van beide af-markte en up-markte. 6) Handel Die Beste Voorrade. Superieure aandeleseleksie neem gevorderde vaardighede en uitgebreide navorsing. Tensy jy baie vernuftig met baie vrye tyd, dit is gewoonlik die beste om die advies van 'n professionele soek. Vermy groot makelaarsfirmas en onderlinge fondse. Feite toon dat die meeste van hul handel kundiges uiteindelik verloor geld. 7) weet wanneer om jou voorraad te verkoop. Almal fokus op wat en wanneer om voorraad te koop, maar min ooit die beste tyd om te verkoop oorweeg. Papier winste word net die regte geld wanneer jy dit te omskep in kontant. Don t laat jou voorraad winste verdwyn as gevolg van verwaarlosing. Beplan vooruit. Voordat jy in, weet altyd die spesifieke toestande wat sal aandui wanneer dit tyd om uit te klim is. 8) Gaan jou wen Edge. A wen rand bestaan ​​uit die gunstige faktore wat wenners afgesonder van verloorders. Jy moet 'n betroubare voordeel om konsekwent geld maak handel aanlyn is. Vra jouself - Watter faktore gee my 'n voorsprong Wees spesifiek. As jy sondaars t seker, het jy waarskynlik nie t het 'n voorsprong. Die enigste manier om te weet is om jou metodes ontleed en meet jou resultate. 9) Belê in 'n goeie aanlyn-beurs onderwys. Opnames toon dat 9 uit 10 beleggers glo hul kanse om te wen is bogemiddeld nog meer as 80 van hulle eintlik geld verloor. Dit is bloot omdat hulle nie t het die spesifieke inligting wat nodig is om te wen. As ons sê by RightLine, As jy dink onderwys is duur, probeer onkunde. 10) assosieer met Suksesvolle Online Stock Handelaars. Online-beurs bied unieke uitdagings. In teenstelling met tradisionele-beurs, is daar geen lewe makelaar om jou te help om langs die pad. As noukeurig gekies, kan ervare aanlyn handelaars onder jou beste handel hulpbronne. Jy kan selfs die wind met 'n goeie vriend Best Online Stock Trading Brokers vir 2016 Ek ve 'n aanlyn-beurs rekening gehad vandat ek 13 jaar oud was en ek vyf gebruik ten minste 'n dosyn van die beste aanlyn-beurs platforms. Ek ve 'n paar van die bestuur van my eie rekening en werk as 'n eie dag handelaar in Chicago vir 'n paar jaar opgedoen. Ek gebruik daardie ervaring om te duik in die beste aanlyn handel platforms hier. Die eenvoudige Dollar se Top Picks Best Online makelaarsrekeninge in 2016 OptionsHouse Beste Discount makelaar (ook beste opsies makelaar) E TRADE Beste Trader Resources Scottrade beste ondersteuning en diens TD Ameritrade Beste vir die ontwikkeling Handelaars What Matters wanneer jy Handel Aandeel op jou eie bestuur van jou eie geld kan 'n stresvolle strewe wees. Om dit te verminder, en om inligtingoorlading wat geneig is van kyk na die markte 24/7 te kom minimaliseer, is daar 'n paar moet haves dat ek sien in 'n aanlyn makelaar. Skoon koppelvlak. Toe ek handel, ek wil in staat wees om maklik te vind my bestelling inskrywing kaartjie. Ek don t wil dit begrawe onder 'n aantal drop-downs. Dit koppelvlak moet intuïtief toegang tot jou balans te sien, beskikbare kontant het, word poste met real time P / L en al maklik navigator. Vinnige toegang tot basiese kartering. 'N grafiek vertel my waar die voorraad onlangs was. Ek Don t handel minuut tot minuut nie, so ek don t nodig komplekse gereedskap soos Stochastics of retracement lyne. Al wat is belangrik is dat ek 'n basiese grafiek op 'n jaarlikse, maandelikse, weeklikse, daaglikse en intra dag tydperk. Ek gebruik 'n grafiek om die huidige prys relatiewe sien om daardie tydperke, hoofsaaklik vir die aankoop van 'n slegte prys vermy. Lae koste. Selfverduidelikend. Daar is meer as 50 aanlyn makelarye waar jy 'n rekening kan oopmaak. Bo en behalwe die my drie reëls hierbo, beste aanlyn makelaars rekeninge sondaars t net vir handel aandele. Sure, baie van hulle het begin as online-beurs rekeninge, maar nou weer hulle volwaardige handel, besparing, investering, aftreebeplanning, en bank masjiene. Hierdie bedryf is meer kompleks as die gemiddelde persoon dink. Jy shouldn t net kies 'n aanlyn makelaar en teken vir 'n rekening. Die beste aanlyn makelaar vir een persoon is dikwels heeltemal anders vir die volgende persoon. Gebruik hierdie bron as 'n riglyn om jou besluit proses. Uit te vind wat kenmerke is die beste vir jou en maak jou keuse. Wat maak 'n Groot Online Broker ek ontleed 'n aantal elemente om my besluit oor watter makelaars is die beste om te kom. Later in hierdie post, Ek gee volledige besonderhede oor hoe ek gekies om die beste aanlyn makelarye. Wanneer jy al die funksies, hulpbronne, handel platforms, en tegnologie in ag neem (terwyl dit ook oorweeg om elke tipe handelaar), die full-service makelaars, soos E TRADE en TD Ameritrade is die beste vir die grootste aantal mense. Vir diegene net op soek na goedkoop ambagte te maak, sou ek aanbeveel gaan met OptionsHouse. As jy weer die beste vir 'n baie klein groepie handelaars en die platform is baie kompleks. Top kwaliteit uitblinker aanlyn handel platforms Gehalte handel gereedskap en tegnologie meerdere handel platforms vir alle vlakke van die handelaars Uitstekende mobiele handel funksies Solid navigasie dat die relevante inligting waar jy dit wil hê Kwaliteit opvoedkundige hulpbronne en navorsing vir handelaar ontwikkeling Daar is meer om 'n aanlyn kies vertoon makelaar as prys. Jy moet die hulpbronne wat jy weer om vir die koste wat jy betaal per handel te oorweeg. Byvoorbeeld, my kollega, wat ook 'n oud-handelaar, hou daarvan om 'n kombinasie van voorraad en opsies handel gebruik in sy langer termyn handel. Hy oorgeskakel het onlangs na Fidelity omdat hy regtig graag die kontant bestuur funksies, maar is baie teleurgesteld oor komplekse orde inskrywing, sub-par uitvoering opsies en frustrerend navigasie. Hy s die oomblik maak die skakelaar na een van die makelaars ek hier profiel. Ontleding van die Best Online Brokers Options Handelaars High-Frequency handelaars handel Seekers Beste Discount makelaar Wanneer dit kom by om 'n ooreenkoms oor 'n voorraad of opsies handel, dit is moeilik om te OptionsHouse klop. Saam met die lae koste en fooie, sal jy ook toegang hê tot eie gereedskap en tegnologie. OptionsHouse isnt 'n full-service makelaar soos TD Ameritrade, wat beteken dat jy gewen het t dieselfde omvattende finansiële hulpbronne en toegang kry tot elke beleggingsproduk. OptionsHouse is goed met wat hulle doen die verskaffing van baie bekostigbare handel pryse, pryse laag marge, en unieke gereedskap vir voorraad en opsies handelaars. Redes om Sign Up redes om OptionsHouse koste en Stock Handel Vermy: 4,95 vir nuwe handelaars, 3.95 vir huidige handelaars opsies Handel: 4,95 Options Contract: 0.50 Mutual Fondse Fee (load): 9,95 Mutual Fondse Fee (No-load): 9,95 Futures kontrak koste: nie aangebied Marge Tariewe: 1.5 -5,0 Minimum Deposito: 0 4 Redes om Sign Up vir OptionsHouse baie lae koste en fooie indien jy OptionsHouse vergelyk met die ander beste aanlyn-beurs maatskappye, die koste om 'n handelsmerk met TD Ameritrade en maak E TRADE sal ongeveer dubbel. Eenvoudig gestel, as jy op soek is na die beste afslag makelaar, OptionsHouse is jou keuse. Die enigste ander makelaar wat goedkoper is, is Interaktiewe Brokers, maar wat hulle nodig het 'n 10,000 minimum deposito en hul sagteware is gebou vir gevorderde handelaars. Aanpasbare Web-gebaseerde Trading Platform Die OptionsHouse web-gebaseerde platform is heeltemal te pas, wat beteken dat jy kan verwyder of voeg verskillende komponente, afdelings te minimaliseer, en pas die hele huis skerm om jou voorkeure. Een koel kenmerk is dat jy kan kliek op enige van die komponente op jou huis skerm en los dit so dit wys in 'n aparte venster. Byvoorbeeld, as jy twee monitors, of net wil hul kaarte oop afsonderlik, kan jy jou handel uitvoering gereedskap in een plek en jou kaarte in 'n ander plek te hê. Advanced Options Trading Tools OptionsHouse is een van die drie beste opsies makelaars (die ander is optionsXpress en tradeMONSTER). Nie net is OptionsHouse die goedkoopste vir verhandeling opsies. maar hulle gee jou ook met 'n rekening van mening dat in staat stel om te kyk na 'n opsies kalender, opsies kettings, en alle vorme van opsie versprei. Daar is 'n hele paar eie gereedskap wat jou help om insig te kry in jou risiko of blootstelling bykomend tot die gehalte opsies handel gereedskap. Vinnige Trading Vir opsies handelaars en, meer spesifiek, 'n hoë-frekwensie handelaars, OptionsHouse is 'n stewige keuse omdat jy ambagte kan brand af met die vinnige einde inskrywing kaartjie. As jy tik in 'n kwotasie, kan jy dadelik 'n voorraad of opsie been toe te voeg tot 'n handel. Navigasie is eenvoudig en alles uitgelê om te verseker dat jy kan om jou rekening doeltreffend tydens die maak van opsies ambagte met gemak te beweeg. 2 Redes om OptionsHouse Vermy Gebrek aan toegang tot Verskeie beleggingsprodukte As jy weer iemand wat belangstel in die handel 'n verskeidenheid van markte of die groei van jou handel kennis is, het jy waarskynlik shouldn t 'n rekening met OptionsHouse oopmaak. Soos die naam aandui, hierdie aanlyn makelaars is die beste vir opsies handelaars en mense wat wil om goedkoop ambagte te maak. Jy gewen t in staat wees om futures, forex, of internasionale markte handel te dryf. Dit isn t 'n groot deal as jy weer net op soek na opsies of handel aandele vir lae pryse verhandel. Nie 'n full-service makelaar In teenstelling met TD Ameritrade, E TRADE, Scottrade, en ander groot makelaars, OptionsHouse gebou meestal vir handel en nie veel anders nie. Jy gewen t het toegang tot bankdienste of omvattende finansiële dienste, so verwag om jou geld te verdeel tussen verskeie rekeninge teenoor hou dit alles in een plek te hê. 5 Redes om om die nuusbrief te HANDEL Die Beste Mobile Trading App E TRADE se foon is 'n vlak bo die ander op die mark. Dit is eerlik moeilik om die verskil tussen die jeug en die standaard verhandelingsplatform wat jy sal toegang op 'n rekenaar te vertel. Dit is 'n baie gesê omdat die web-gebaseerde platform is ook een van die beste. Jy kry toegang tot CNBC video's, real-time kwotasies, live nuus, en nog baie meer. Jy kan ook gerieflik tjeks direk in jou handel rekening deponeer. Online Trader Gemeenskap Een van die mees opvallende kenmerke E handel bied 'n handelaar gemeenskap wat jou in staat stel om te gesels met ander handelaars. Dit is voordelig, want jy kan meet hoe ander reageer op die mark, sien die menings van ander handelaars, en sien hoe aktief verhandel sekere lêers is. Dit is 'n koel element wat 'n bietjie iets ekstra voeg, en jy gewen het t kry dit elders aangebied word. Nog 'n vinnige wenk: Dit is 'n goeie idee om marksentiment volg en doen die teenoorgestelde van wat ander handelaars doen, het die skare nie volg. As almal doen dieselfde ding, die waarskynlikheid van 'n groot groep mense wat vasgevang is in dieselfde handel posisie is hoog. Dit beteken dat wanneer die mark draai, is almal probeer om uit hul posisie te kry en jy weer die een wat die ander kant van die handel, sodat jy kan kapitaliseer op almal se fout. Toegang tot Elke Beleggingsproduk Dit is selde dat enige van die beste aanlyn-beurs makelaars toegang tot elke beleggingsgeleentheid bied, maar E TRADE het geen beperkings. Benewens die standaard van aandele en opsies, sal jy toegang tot verbande, onderlinge fondse, ETF, forex, termynkontrakte, pienk vel voorrade, en internasionale markte. E Handel is 'n slim keuse vir mense wat wil om hul beleggingsportefeulje te diversifiseer en vir diegene wat 'n mark ervaring. Uitstaande Finansiële Tools Met 'n E handelsrekening, sal jy toegang tot 'n debietkaart en onbeperkte gratis OTM terugbetalings op 'n bank of OTM regoor die land het. E TRADE gebruik word om 'n kredietkaart aan te bied, maar dit is gestaak in laat 2013. (As jy op soek is na 'n groot kredietkaart, check out my pos op die beste belonings kredietkaarte.) E handel bied 'n verskeidenheid van spaar planne vir almal vlakke van die samelewing, insluitende die kollege spaar planne, IRAS, aftreebeplanning, en kleinsakebestuur gereedskap. Superb-Web-gebaseerde platform E TRADE het iets genoem E TRADE 360, wat jou in staat stel om alles in jou rekening sien op een bladsy en neem aksie deur ambagte. Dit is een van die min web-gebaseerde platforms waar jy alles wat jy nodig het op 'n skerm te hê. As jy t don soos die standaard uitleg, kan jy sleep en die verskillende komponente van die huis skerm na jou hart te reël. Page elemente kan bygevoeg word en verwyder as jy wil. Die gemak en eenvoud van die maak van 'n handelsmerk van dieselfde skerm waar jy weer die uitvoer van jou navorsing kan t onderskat word nie. Met sommige makelaars, die plasing van 'n handelsmerk neem twee tot drie druk net op die regte plek te kry. 2 Redes om E TRADE Vermy Geen virtuele Trading Ek dink dit veral belangrik is vir 'n nuwe handelaars in staat wees om te oefen werklike markte handel sonder om te belê geld. Een van die grootste ondergang van E handel is dat hulle don t bied virtuele handel op hul web platform of op hul foon. Dus, kan jy t toets E TRADE se gereedskap voor die opening van 'n rekening, en jy kan ook t toets jou eie strategieë met vervalste geld selfs al het jy 'n rekening. Hoë koste en soos TD Ameritrade, sal E TRADE jy 'n bietjie meer as die ander top aanlyn makelarye kos. Ook soos TD Ameritrade, jy kry waarvoor jy betaal. As jy t handel dikwels Don, kan die 9,99 fooi per aandeel of opsies handel wees die moeite werd vir al die hulpbronne wat jy het toegang tot het. Nie dat almal van ons het 10,000 rondlê, maar as jy so baie deponeer in jou nuwe E handelsrekening, sal hulle jou laat verhandel gratis vir 60 dae. Ek het om bewus te wees dat die vergelyking van 'n full-service makelaar om 'n afslag makelaar of opsies makelaar gaan moeilik wees. Ek didn t wil maatskappye te straf vir wat spesialiseer, maar ek het ook nodig om die volle-diens maatskappye beloon vir die aanbieding van addisionele hulpbronne. Dit was my volgende stappe: ek het met 10 belangrike kategorieë van funksies aan elke maatskappy te meet. Sommige van hierdie funksies ingesluit koste en fooie, toegang tot beleggingsprodukte, navorsing, onderwys, handel tegnologie en finansiële hulpbronne. Ek vergelyk elk van die 15 online makelaars oor hierdie eienskappe. Sodra hierdie vergelyking voltooi is, is ek daar weg met vier van die beste aanlyn makelaars wat uitgeblink in spesifieke gebiede. Hierdie vier online makelaarsfirmas dek die spektrum vir almal wat sou aansoek doen vir 'n beleggingsrekening. Ek het geweet ek kon een van hulle beveel om 'n spesifieke groep van beleggers of handelaars. Hier is die finale stappe Ek het: Ek getoets uit elk van die vier top makelaars (Ek het eintlik getoets verskeie in die top 15) en gesimuleerde die handel ervaring. Ek ontleed die onbegrensd aspekte van elke makelaar wat die data nie kon verantwoord, soos bruikbaarheid en funksionaliteit, en afgelaai al die mobiele apps. Ek kyk vir addisionele funksies wat uniek is aan elke aanlyn makelaar wat ek ook nie vang in die data. Investment sakrekenaar om jou te help om te bepaal wat om te verwag van jou belegging, ons is nie, hoe ver jy van dit. 'N waardevolle les op 14 Toe ek 13 was, het ek ongeveer 1000 miljoen se aandele in 'n maatskappy genaamd Super Conductor Technologies, Inc. Die maatskappy vandag nog bestaan ​​en handel dryf onder die ENKELE SCON. Dit was die tyd van die eerste tegnologie oplewing 1999-2000. Teen die tyd dat ek 14, my 1000 waarde van SCON (Ek gekoop 50 aandele teen 20 / aandeel) sit op 480 / aandeel en die moeite werd 24.000. Die voorraad het uiteindelik tot byna dubbel dié en dan neergestort met die res van die tegnologie mark. Om 14 jaar oud en dink hierdie voorraad gaan vir ewig optrek, ek gery die golf en al die pad terug na niks. Kyk bietjie na die grafiek van SCON hieronder en voel my pyn. Jy kan sien dat die voorraad het twee groot spykers en ineenstortings terug (ek was betrokke by die eerste een). Vandag, die maatskappy handel dryf vir minder as 3 / aandeel. Ek vertel hierdie storie omdat ek drie groot lesse oor-beurs geleer: Bly gedissiplineer Het jy 'n plan inskrywings en uitgange saak Sommige mense vergelyk aanlyn-beurs aan dobbel (dit kan waar wees as jy het geen idee wat jy doen her), maar dit is regtig alles oor risiko en beloning. Bly gedissiplineer kan jy hou van om geld te verloor en te verseker dat jy die slot in jou winste. Deur dissipline, bedoel ek pluk jou pryse en vashou aan dit. waag altyd minder op die negatiewe kant as wat jy bereid is om te neem oor die onderstebo weer. Die goeie nuus oor baie van die beste aanlyn makelaars rekeninge is dat jy kan begin deur die handel feitlik voordat jy jou geld te waag. Jy kan strategieë te oefen en hou jou winste en verliese sonder om 'n sent te belê met behulp van dieselfde sagteware die makelaar bied vir die regte geld. Deur die toepassing van wat jy leer en die handhawing van dissipline, jy het die potensiaal om 'n ordentlike kant inkomste te verdien as jy bereid is om die tyd om te belê weer. Besig om 'n Dag Trader ek vyf paar keer gesê dat die waarheid. Die beste handelaars in die wêreld is baie gedissiplineerd en altyd op die top van die nuutste navorsing en tendense in die mark. Ek het saam met 'n paar van hierdie mense en getuig dit eerstehands op 'n daaglikse basis. Ek het net minder as drie jaar handel S P futures, olie markte, buitelandse valuta, en ander markte as 'n werknemer van 'n dag-handel firma. Dieselfde beginsels wat ek geleer het uit die maak van groot 24.000 fout in my tienerjare oor daardie werk uitgevoer. Die bedrag geld wat ek sou maak op my grootste wen dae was aansienlik meer in vergelyking met die bedrag wat ek sou verloor op my ergste verloor dae. Ek m wat jy vertel dit alles omdat ek don t wil hê jy moet aansoek doen vir een van die aanlyn makelaars ek m beveel en verloor 'n klomp van jou geld. As jy belangstel in die handel weer, ek wil hê jy moet 'n manier om 'n aansienlike inkomste aan die kant te bou en stadig groei jou geld te vind. Ek het uiteindelik ophou handel, want dit wasn t my roeping. Sodra ek uitgepluis het wat ek wou doen met my loopbaan, blywende die daaglikse stres van kyk geld kom en gaan net wasn t moeite werd om die massiewe onderstebo. Ek kan egter met vertroue sê dat handel was die grootste opvoeding wat ek ooit vyf ontvang. Nou, ek m in staat om my handel ervaring en kennis van aanlyn handel hefboom om deeglik te hersien elk van die beste aanlyn makelaars te help met die opstel van die regte rekening. Die ervaring was die moeite werd. Recap: Beste Online Makelarye My aanbeveling aan die meeste van julle is 'n rekening oop te maak met 'n full-service makelaar. Daar is verskillende scenario's waarin jy elk van hierdie makelaars ek hersien moet kies. As jy 'n nuwe handelaar op soek na te bevorder tot die geledere en absorbeer kennis weer, maar nog steeds wil ambagte rondom maak op een van die beste handel platforms, probeer TD Ameritrade. Ek het ook oor die beste IRA rekeninge waar ek verduidelik die verskille tussen tradisionele en Roth IRAS, sodat jy kan sien wat jou die beste opsies is. Wonderlike goedere van jou, man. Ek het onthou jou goed voor en jy is net baie groot. Ek het regtig hou van wat jy weer maak dit vermaaklik en jy aanhou om te sorg vir dit bly verstandig. Ek kan nie wag om veel meer te leer van jou. Dit is regtig 'n groot webwerf. Jou webwerf blyk te wees met 'n paar Compatibilteit kwessies in my Opera. Die teks blyk te wees, loop uit die webblad baie sleg. As jy wil graag jy kan e-pos my by: anabrenda1977 Gmail en ek sal jou skiet oor 'n kiekie van die probleem. Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord Sharekhan Vs Handel Smart Online aandelemakelaar Vergelyking Die side-by-side vergelyking van Sharekhan en Handel Smart Online aandelemakelaars in Indië. Die onderstaande vergelyking beklemtoon die ooreenkomste en verskille tussen Sharekhan en Handel Smart Online se makelaars, kliëntediens, onderhoud gelde, gereedskap en beleggingsopsies aan Indië Stock Market beleggers. As jy is verward in die keuse van die beste makelary webwerf, hierdie bladsy is om jou te help vind wat is die beste makelaar onder Sharekhan en Handel Smart Online. Handel Smart Online Oor die makelaar Ingelyf in Februarie 2000 Sharekhan is Indië se 3 grootste aandelemakelaar (ná Ičići Direkte en HDFC Securities). Sharekhan bied stel dienste deur middel van sy aanlyn handel webwerf Sharekhan en 1800 kantore wat takke f sluit. Handel Smart Online (TSO) is Mumbai gebaseer makelaar offer afslag makelaarsdienste in voorraad, kommoditeit en valuta handel segmente. Handel Smart Online is deel van VNS Finansies 'n tradisionele stel maatskappy wat Incorp was. Full Service Broker BSE, NSE, MCX, NCDEX, NSEL BSE, NSE, MCX, NCDEX Power Plan (R 15 / volgorde) Voorraad makelaarsfooie / Koste Handel Smart Online Handelsrekening Opening Fooie R 750 (aangepas teen eerste 6 maande makelaars) Trading rekening AMC Demat rekening Opening Fooie Demat rekening AMC Demat rekening is verpligtend Trading makelaar-fooie Handel Smart Online Equity aflewering makelaarsloon Equity Intraday makelaarsloon Equity Futures makelaarsloon Equity Options makelaarsloon Geld Futures Trading makelaarsloon valuta-opsies Trading makelaarsloon Commodity Trading makelaarsloon Ander makelaar-fooie Minimum makelaar-fooie R 16 per reissak transaksiekoste Handel Smart Online NSE 0,00325 BSE 0,00275 NSE 0,00325 BSE 0,00275 NSE 0,0019 BSE 0,0005 NSE 0.05 BSE 0,0005 NSE 0,00135 MCX 0,00130 NSE 0,04220 MCX 0,03220 MCX (Nie Agri) 0,0023 MCX (Agri) 0,00095 aandelemakelaar Eienskappe Handel Smart Online Na Trading Uur Bestellings Goeie Till Gekanselleerde (GTC) Marge Trading fondse beskikbaar Gekombineerde Grootboek vir Equity en Commodity Intraday Square-off tyd Broker Graderings (Gemiddeld User Rating) handel Smart Online Trading makelaarsloon Waardering Trading platform Bruikbaarheid Customer Service Graderings Sharekhan aangeslaan 3.5 / 5 gebaseer op 205 Hersien Handel Smart Online aangeslaan 4.2 / 5 gebaseer op 43 kliënt resensies Kontak Broker / Versoek A Call Terug Handel Smart Online Kontak / Versoek Bel Terug Beleggingsopsies beskikbaar Handel Smart Online Aanvanklike Openbare aanbiedings (IPO) Ander Beleggingsopsies kliënt diens wat aangebied word handel Smart Online 24/7 Customer Service Navorsing / Wenke / Verslae Gepubliseer handel Smart Online Daily Market Report Kwartaallikse Resultaat Ontleding Geskik vir beleggers Kategorie handel Smart Online Voor, nadele en Ander Review Kommentaar Trade Smart Online Dit het 'n sterk netwerk van meer as 1950 takke regoor Indië. Die fonds oordrag van en na die handelsrekening is gratis. Die aandeel oordrag van en na die DP rekening is gratis wanneer die handel van Sharekhan handel rekening. Die TradeTiger is die gewildste handel terminale in Indië. Makelaarsloon Plan Prepaid AMC skemas is beskikbaar vir 'n hoë volume handelaars. Anders as die meeste van die afslag makelaars Handel Smart Online bied 3 unieke stel planne ontwerp in so 'n manier dat dit pas by elke handel strategie. Skakel tussen hierdie planne is gemaak baie maklik wat 'n groot buigsaamheid bied. TSO bied belê in onderlinge fondse, effekte en te koop aanbied (OVS). Hierdie finansiële instrumente is nie beskikbaar met die meeste afslag makelaars insluitend ander gewilde afslag makelaars soos Zerodha en RKSV. Uitstekende verwysing voordele is beskikbaar. Kliënt ontvang 10 krediet van die makelaars wat gegenereer word deur die verwys deur hulle kliënte. Geen minimum bedrag wat nodig is om oop te maak of handel rekening te handhaaf met TSO. Klantediens is beskikbaar deur middel van live chat op sy webwerf. Dit is baie gerieflik vir baie kliënte. Handel Smart Online is in die voorraad makelary bedryf sedert 1994. TSO se aanlyn knowledge het baie inligting wat nuttig is vir die meeste kliënte. Sharekhan doesn t aanbod 3-in-1 rekening as dit kom nie t aanbod bankdienste. Sharekhan makelaars is hoog in vergelyking met die afslag makelaars. Sharekhan koste R 400 as AMC vir die handel rekening bykomend tot R 400 vir Demat rekening. Bel en Handel word gehef teen ekstra R 20 per uitgevoer orde. Fisiese kontrak notas R 20 per kontrak noot koerier koste 24/7 kliëntediens is nie beskikbaar nie. Fasiliteit om te belê in IPO s is nie beskikbaar nie. Doesn t bied daaglikse markverslag, gratis wenke, nuus waarskuwings en tegniese ontleding. 3-in-1 rekeninge is nie beskikbaar as maatskappy doesn t bied bankdienste. Nuttige artikels: Handel Smart Online Vs RKSV Vs Zerodha Vs Compositedge - Vergelijking van makelaars koste, fooie en belasting vir gelykheid, kommoditeit valuta handel. meer oor Flat Fee Deel Makelaars in Indië (ook bekend as die begroting makelaar of afslag makelaar) Gratis Trading Demat rekening weet (vir 'n beperkte tyd net) Sharekhan bied GRATIS Trading Demat rekening (R 1150 kwytgeskeld). Jy kan ook gebruik maak van aantreklike handel planne wat jou behoeftes te pas deur net die betaling van die AMC koste wat ten volle verstelbaar teen makelaars is. Daardeur spaar tot 70 op makelaars. Dit is 'n beperkte tyd aanbod. Eenvoudig laat jou kontakbesonderhede saam met ons en Sharekhan verteenwoordigers sal jou skakel. Special: 50 af op nuwe rekening oop te gelde Open 'n rekening met Handel Smart Online in Julie 2016 en kry 'n plat 50 af op nuwe rekening oop te betaal. Bestaande kliënte jou vriende in Julie 2016 en verdien 25 op makelaars wat hulle genereer vir volgende 30 dae na die opening rekening, en daarna voortgaan om te verdien 10 vir n leeftyd. Eenvoudig laat jou kontakbesonderhede saam met ons en Handel Smart Online verteenwoordigers sal jy roep. Hurry up aanbod eindig op 31 Mei 2016.

No comments:

Post a Comment