Sunday 20 August 2017

Gold Trading In Forex Mark


Goud en Silwer aanlyn handel Gold handel met maklik forex Gold aanlyn handel is reguit vorentoe met maklik forex. In die Forex mark, is goud beskou as 'n vorm van valuta, en so is silwer. Gold aanlyn handel is elektroniese, dieselfde as ander geldeenhede en olie. Goud is verhandel in 'n soortgelyke manier om ander munt pare. Daar is egter 'n verskil: goud, silwer en ander kommoditeite kan slegs verhandel teen VSA dollar (USD). Pryse is altyd uitgedruk in terme van die Amerikaanse dollar. Handel met goud pryse Soos buitelandse wisselkoerse, beteken aanlyn handel met goud pryse nie die fisiese aankoop of verkoop van die werklike materiaal benodig. Jy hoef nie die goud wat jy kan hou koop. Die metode handel vir goud genoem oor die toonbank of OTC. OTC handel is nie deel van die Effektebeurs van enige land en so die handel word nie beheer deur dieselfde metodes as die Effektebeurs. OTC handel is direk uitgevoer word tussen die verkoper en die koper. Geen ander mense of organisasies is betrokke. OTC handel is die algemeenste vorm van handel in die Forex mark Dag-beurs in goud Handelaars kan dag-handel uit te voer in goud. Dag-handel beteken handel word gewoonlik voor die einde van die saak op daardie dag. Gold handelaars gewoonlik hou hul posisie slegs vir 'n kort tyd, maar dit is nie nodig om die transaksie binne 'n dag af te handel. Die transaksie kan verleng word vir twee of drie dae, afhangende van hoe die handelaar besluit om die transaksie te maak. Een keer 'n goue dag-handel transaksie oopgemaak word, dit kan net naby in een van drie maniere: Die handelaar eindig die transaksie Die transaksie sy stop / verlies limiet Die datum besluit vir die beëindiging bereik totdat een van hierdie drie dinge gebeur bereik, die transaksie gaan voort. Wanneer jou dag-handel goud deal is oop, is dit outomaties hernu elke aand om 22:00 GMT, en elke keer as dit hernu, is 'n klein lading uit jou handel rekening. Die voordele van online handel in goud kommoditeit verhandel aanlyn het baie meer van 'n interessante besigheid strewe met real time kommoditeit aanhalings en lewendige kartering dienste geword. Internet tegnologie die tipe kommoditeit handel dienste wat voorheen gereserveer vir die diep sakke professionele handelaar beskikbaar vir alle gemaak. Gold handel pryse Oor die algemeen, as die prys van goud styg, die prys van die Amerikaanse dollar val. Dit is die rede waarom beleggers gebruik goud wat handel dryf as 'n manier om die balansering van hul wins en verlies teenoor die Amerikaanse dollar. Ook, as goud is geneig om sy koopkrag met verloop van tyd te hou, beleggers kan goud koop om die uitwerking van inflasie en valuta waarde veranderinge te balanseer. Die prys van goud word gemeet aan sy gewig. Die prys toon hoeveel dit kos om een ​​ons goud in Amerikaanse dollars. Jy kan meer hier leer oor goud pryse. Risiko Waarskuwing: Forex, Commodities, Options en CFD's (OTC Trading) is aged produkte wat 'n aansienlike risiko van verlies te dra tot jou kapitaal en mag nie geskik wees vir almal. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan ​​en nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Verwys asseblief na ons volledige risiko disclaimer. Maklik Forex Trading Ltd (CySEC - lisensienommer 079/07). Maklik Forex Trading Ltd (CySEC - lisensienommer 079/07). Maklik Forex 2016. Alle regte voorbehou. Indekse Commodities Metals Handel goud, silwer en ander gewilde metale deur die Trading Station en Meta Trader 4 platform. Up-to-date vereistes marge vertoon in die Vereenvoudigde Hantering Tariewe venster van die Trading platform deur instrument. Hoekom handel goud en silwer deur FXCM Geen Re-aanhalings 1 op al metaal produkte, gee jou 'n vinnige, doeltreffende handel uitvoering sonder duur re-kwotasies. Laer transaksiekoste. Gratis Trade Commission 2. Geen ruil fooie, geen skoonmaak fooie. Die transaksie koste is die verspreiding, die verskil tussen die koop en verkoop. Groter gemak van die saak. Goud en Silwer verhandel saam geldeenhede op FXCM Trading Station, die verskaffing van wat jy met 'n gerieflike, intuïtief, een kliek handel. Ruim hefboom. 3 Handel in die termynmark vereis groot kontrakte - 4000 marge te handhaaf 'n 100-ons posisie is algemeen. In die termynmark hefboom is gewoonlik beperk tot 25 tot 1. Verskansing Capability. Jy kan gaan 'n lang of kort spot goud in dieselfde rekening en verskans jou poste. Gevorderde kartering. Handel goud uit FXCM se gevorderde kartering pakket. Goud (XAU / USD) en Silver (XAG / USD) Trading Hours Goud en Silwer handel sal op Sondag om 22.00 GMT. Verder sal daar 'n daaglikse onderbreking in goud en silwer verhandel teen 21.00 GMT en handel in Gold en Silver sal hervat op 22,00 GMT. Tydens die pouse, sal jy nie in staat wees om die mark bestellings, en perk / stop kan nie geplaas word en / of gewysig. Volledige besonderhede van goud en silwer handel kan gevind word in die CFD Produkgids. Gold / Silver Rollover Hoe Spot Gold / Silver Rollover sal uitgevoer word op dieselfde wyse as ons forex instrumente. Koper Expiration koper is die enigste metaal wat 'n vervaldatum het. Alle ander metaal ambagte sal oop bly tot tyd en wyl die kliënt sluit die posisie of daar nie genoeg marge om die oop posisie te ondersteun. Vir koper, sal die oop posisie gesluit deur FXCM. Lees meer oor CFD Trading by CFDtrading. Gratis Trading Station praktyk rekening Ons gee jou 'n 50.000 praktyk rekening om gemaklik handel forex te kry op ons platform, saam met 'n gratis forex gids. Baie geluk Jy het suksesvol geregistreer vir 'n FXCM Forex praktyk rekening. Slaan jou aanteken wagwoord Gebruik die gebruikersnaam en wagwoord hieronder om jou demo op ons web, lessenaar, of mobiele platforms. Jou login credentials is ook per e-pos aan jou. 10 Top Gold Trading Wenke 10 Top Gold Trading Wenke Vir nou 'n paar jaar, ek het gekyk na die goudmark in verwondering. As 'n edelmetale fisiese belegger (my werklike besparings), die gedagte het my gedagtes baie keer in die verlede gekruis oor die handel verskillende vorme. Trouens, het ek selfs probeer om dit 'n paar keer, met wild uiteenlopende resultate. My eerste inval in silwer handel 'n paar jaar gelede was 'n vreesaanjaende een, soos ek het geen idee gehad hoeveel dollar per pit was vir die gegewe baie grootte of hoeveel pitte die mark kan beweeg in letterlik die 'n oogwink. Gelukkig daardie tyd, die mark beweeg in my guns en ek was in staat om uit die handel met 'n paar wins te kry, maar ek duidelik te veel vir die rekening grootte het gewaag. Nog 'n tyd, het 'n vriend my getoon 'n goue handel stelsel hy besig was op. Ek idiotically begin gebruik dit met die regte geld dadelik, en met beginners luck getrek meer as 200 pitte op my eerste handel. Dink dit was 'n fail-safe stelsel, Ek het voortgegaan om dit te verhandel en oor die volgende paar dae het ek vinnig op al my wins en dan 'n paar saam met 'n paar ekstra geld te aaklige glip. Ek het besluit op daardie stadium metale handel was uit my liga en ek wil net vashou aan buitelandse valuta. Teen 2012 het my gedagtes terug na goud bloot omdat die forex mark het verander. In plaas daarvan om die mooi groot daaglikse reekse ek gewoond is, is die meeste pare beweeg NADA op 'n gereelde basis, of die beweeg gekom in dom spurts met geen follow deur. Ek wou iets nuuts, iets met 'n paar daaglikse reeks leer. Ek het gedroom van in staat is om goudhandel. Dat 'n groot mark wat beweeg as 'n idioot, wat het my bolletjies voor verbrand. Hierdie keer egter ek wouldn t net gaan duik in. Ek wou my tyd in beslag neem en leer soveel as wat ek kon voor steek my geld terug in dit. Na alles, het ek so darn hard op die maak van forex werk gewerk het, dat dit byna dom om te waag in iets anders gelyk. 10 Top Gold Trading Wenke: In 2013 het ek 'n paar ernstige goud studie. Ek wou die ins en outs van wat lyk na 'n baie uitdagende maar potensieel lonende mark om handel te dryf leer. Wat het ek hier is 'n paar van my notas van my studies: Goud het 'n groot daaglikse reeks. Daily wissel van 300-500 pitte is nie ongewoon en die gemiddelde klein dag is 160 pitte. Goud is vlugtige: Goud kan maklik swaai 80-100 pitte binne minute. Groot terugskrywings is algemeen. 'N bevel wat lyk baie goed kan vinnig verander in 'n verloorder en 'n bevel in verdroging kan ook in wins gaan baie vinnig. Die spoed waarmee die mark kan beweeg en verander van rigting vereis 'n baie goeie pre-beplanning of baie vinnig besluitneming. As jy te lank wag om te sien of die prys sal omkeer na aanraking 'n e / r, kan jy die meeste van jou wins te verloor. Dan weer, baie keer, dit waai dwarsdeur die s / r na 'n kort pouse om jou oorwinning groter. Gesplete persoonlikheid: Goud kan ook 'n baie groot afstand beweeg sonder om terug te kyk. Hoewel pouses by belangrike s / r gemaak, terugsakkings op die beste beweeg eenvoudig nie voorkom. Dit is moeilik om te sê wanneer 'n mens goud swaai en wanneer dit loop totdat jy sien die werklike beweeg Goud Respekteer S / R uitstekend: Dit is 'n wonderlike eienskap. Goud kan tegnies verhandel akkuraat en konsekwent uit hierdie aspek. Spilpunte, hand geplaas horisontale s / r en trendlines, en leuens is baie gerespekteerde Wag vir kers naby is verpligtend vir besluite, veral inskrywing: Prys kan 'n lang afstand te keer in die laaste paar minute van 'n uurlikse kers, 'n uur kers en beslis 'n 4-uur kers. Spring in 'n bedryf wat jy dink gaan sluit deur 'n sekere punt kan jy erg verbrand. Terugskrywing Kandelaar formasies is baie akkurate: Hieraan plus 'n weiering kombinasie af van s / r na 'n skuif in een rigting, ongeag algehele tendens, lei gewoonlik tot 'n skuif van 'n afstand, gewoonlik terug na die volgende e / r ten minste. Hoër tydperk, hoe beter is die beweeg. Gold Trades Wel meeste van die dag: Regtig die enigste keer dat goud doesn t baie goed beweeg is die laaste paar uur van NY sessie en eerste paar uur van Asiatiese sessie. Deur tyd Tokyo open, kan goud verhandel. Beweeg tydens Asiatiese sessie is kleiner as Londen, en Londen beweeg is geneig om kleiner as NY beweeg word. Grootste beweeg voorkom wanneer beide Londen en New York is oop. Prys Aksie oorheers: Die beste aanwyser ek gevind het vir die daaropvolgende beweeg is eenvoudig prys aksie. As goud beweeg sterk deur of af van 'n gebied, veral na 'n tydperk van rus prys aksie, die gevolglike beweeg is baie konsekwent. Goud kan straf Slegte Trading: Oh boy, as jy t sondaars 100 goed in die identifisering van behoorlike gebiede of die beweeg rondom hulle, kan goud maak dat jy vinnig en in albei rigtings te verloor. Algemene foute soos skiet uit die heup deur ingewande beweeg, of wraak handel wat gewoonlik reggestel kan word nadat jy kalmeer in forex, is gewoonlik te laat om iets daaraan te doen met goud. Jy moet 'n plan, en om daarby te hou om selfs 'n hoop op sukses. En Operasie Goldrush gebore. Ek wil hê dat ons almal om te monitor, te ontleed en wins uit goud handel. Ek wil hê ons moet intiem wees in kontak met ons goue kant. Ek wil die wêreld skure vir die fyn goud handel stelsels en metodes. Ek het reeds geskep metodes ek gebruik in die huidige markte. In 2014, het ek geïmplementeer my studies in demo en dan leef handel. Voordat ons hierdie neem enige verdere, moet ek waarsku: goud handel is nie vir beginners. As jy sukkel BY FOREX, SAL GOLD jou middagete te eet as jy nie gedissiplineerd is nie en konsekwent gestruktureer GOLD sal u rekening ruïneer ek eintlik is nie probeer om almal weg te jaag, maar ek het eenvoudig te wees en niemand lei af 'n pad na vernietiging van hul rekening. Ek doen Operasie Goldrush as 'n alternatief handel geleentheid vir ons meer ervare lede. Ek weet sommige van julle goud reeds handel. Ek wil vir ons 'n formaat en 'n forum om hierdie ongelooflike mark te verken gee. Die manier waarop ek dit sien, goud is die universele geldeenheid sedert al die nasies en mense regoor die wêreld is betrokke in goud. My aanbeveling is as jy wil om jou hand te probeer aan hierdie mark, doen dit uit 'n demo rekening en vashou aan wat vir 2-3 maande voor live gaan. Oor die volgende paar weke sal ons delf dieper in hierdie onderwerp. Daar sal weekliks analise om die week te begin, en ons sal terug te gaan teen die einde van die week te ambagte Ek gegryp hersien, of check produkte wat interessant lyk vir my. Natuurlik, jy is altyd welkom om jou hoed te gooi in die ring en iets aanbeveel vir ons om te kyk na en toets. Ek het 'n groot reputasie om verskaffers te werk met ons probeer nuwe produkte, so as jy iets wat jy wil om te kyk na sien, laat my weet en ek sal probeer om dit te kry vir ons gebruik en misbruik. Ek sien uit daarna om hulle op hierdie nuwe avontuur en hoop dat jy sal saam saam, selfs al is dit is van die kantlyn af Hierdie artikel is gepos in ons 5 gegradeer Forex Mentor Program lede gebied. Van wanneer af Omar het gegaan oor om te verduidelik hoe hy handel dryf goud en hoe jy sy voorsprong na te jaag. As jy wil graag meer vir net 'n 1 uit te vind, dan moet jy kliek hier 10 Top Gold Trading Wenke

No comments:

Post a Comment